AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
649.700

Leverans M2

Sida 146 av 173
Ärligt talat, hur många trodde att idiotpriserna M2 skulle stå sig över tid...

Inget unikt på den bilen vid jämförelse med andra M bilar och de sjunker även de i pris.

Ingen kan vara förvånad över det faktumet.
Bo
32
Bohman
F87 M2 Competition
Samtidigt har jag väldigt svårt att tro som vissa här att ni kommer hitta M2 för runt 300 inom kort. E46 ligger runt orimliga 200-250 och E92 300-350. Sålda eller ej. Och då är bilarna 10 år gamla. Kommer inte hända att M2 ligger på samma nivåer. Men jag kan såklart ha fel. Kan ju hoppas jag har det. Känns som det kommer stabiliseras runt 400 för 16-bilarna. Tror vi får vänta på de där 300. Ett bra tag. Mvh
Nej, en del verkar tro att om man bara väntar tillräckligt länge så får de bilen utan kostnad...
Is
157
Isty
M3 e46 -02
Volvo V40 T5 Carbon Edition -16
M2 juli/aug
3000 mil och ratten är blankare än lacken på bilen? Hur är det möjligt? Blir ratten för blank så åtgärdar man väl ändå det? Eller bara jag som har den fobin?
Is
157
Isty
M3 e46 -02
Volvo V40 T5 Carbon Edition -16
M2 juli/aug
3000 mil och ratten är blankare än lacken på bilen? Hur är det möjligt? Blir ratten för blank så åtgärdar man väl ändå det? Eller bara jag som har den fobin?
När en firma som 7H sätter ett sånt pris kan man nog vara ganska säker på att marknaden är lite "trög"
ma
557
malcus
330d xdrive Touring -20
Ja ratten ser snarare ut att ha gjort 10000mil. Stolarna likaså, glansiga i skinnet.
Egentligen är priset fortfarande högt med tanke på vad de gick för nya, ändå jublar nästan hela AP.
Bilen är ju nära (nåja)3 år gammal vad jag kan se. Dessutom vill ju många köpare inte ha en vinterkörd, bankörd, demobil eller ett endaste stenskott trots att det är en begad bil man tittar på.
Jag tror nog att den försvinner inom några dagar...400 för en M2 måste ändå va ganska rätt, även om den har en del ägare på kort tid och 3000 mil.
YDF634, historiken är allt annat än smickrande.. Lägg på 50-60k för en finare bil med bättre historik! Dem har man igen när man själv ska sälja.
Vad är det som inte är bra med bilen?
3 privatpersoner på 15-16mån bl.a.
Ha sett bilen, kan lika gärna gått 10000 mil mot bakgrund av det som beskrivs här.
Kr
3
Kryptogamen
BMW 228 -16
BMW 316 -13
Den gick tydligen på 20 min från att annonsen lades ut. Försäljningsuppdrag från någon som troligen ville bli av med bilen fort och vad 7H tagit mellan förtäljer ju inte historien så att säga.
Aha köpte du den? :-)
Verdi
Han ringde nog för sent och missade den. ;)
Kr
3
Kryptogamen
BMW 228 -16
BMW 316 -13
Nej men ringde in när jag såg annonsen och frågade ;P
Rätt pris mao då!
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Nästan lite för billigt ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ja, man ska inte tro för mycket på folk på AP. Folk som egentligen kanske vill köpa nya bilar, men istället letar efter "nya" bilar till begagnatpriser. Oftast slutar det med att det inte blir någon bil. Istället ägnar man då tiden åt att skriva ner objekt på nätet. HÖHÖ! 3000 MIL!? DEN RATTEN SER UT SOM DEN GÅTT 20 000!!! DET SER JAG! OJOJ 3 ÄGARE!!! STENSKOTT!?!?!?! NÄÄÄ HERREGUD HAHA, SKROTEN NÄSTA!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.