|
Sida 130 av 173
|
|
|---|---|
| Det är väl inte så konstigt att rabatten varierar beroende på kund och även efterfrågan. | |
|
300 kr från BMW-finans (2016). Vet inte om det finns ytterligare kickback till ÅF, men jag har aldrig varit med om att finans skulle ge ett bättre pris, lika lite som att kontant betalning skulle göra det. |
|
Verdi |
Men den del av räntan man kan pruta bort går väl til handlaren om man inte prutar? |
Sa 61 330e m-performance -20
M2 -18 318d m-paket -18 118i m-paket -18 116i m-paket -16 118i m-paket- 18 118i m-paket -17 vw polo -18 V70 2.5 FT -11 S60 2.4 |
Hej Va inne på Bmw i Malmö idag Dom hade en blå där inne Utrustning: Navi paketet Innovation Automat Tonaderutor Säteminne Harman/kardon Applecarplay Speedlimit Pris 646 efter fick rabatt på 62 =584 Det är 10% företagsrabatt svårt att få mer där o det ärgenom företagarnas avtal. Nu väntar nästa affärförslag från Växjö Ska bli intressant. Ändå har jag köpt 4st trafikskolebilar från bmw. Leverans på en helt ny :mars april Trevlig kväll |
| @Salleballe - jag skickade ett Powerpost till dig. | |
|
SalleB, är det YWT19* som annonseras för 611 400 kr? Någon skillnad i körkänsla mellan M2 2016/2017 och 2018? |
|
M2 -18 318d m-paket -18 118i m-paket -18 116i m-paket -16 118i m-paket- 18 118i m-paket -17 vw polo -18 V70 2.5 FT -11 S60 2.4 |
Turbo4ever ja det är den jag kollade på samt byggde vi en egen också !! Den är sänkt till det priset.. så ska man ha dom 10%en så går dom på list priset vad den kostar egentligen. |
|
Ha beställt en M2 som ja plockar ut i Mars/April och funderar på att montera en H&R Sänkningsats samt 10mm spacers runt om, är de någon här inne som sänkt sin M2 samt monterat spacers och kan säga om de är nöjda eller om man bör köra original? //Johan |
|
| Jag monterade aldrig det på min när jag hade den, men skulle gjor det om jag haft kvar den. Den såg alldeles för hög ut original. Sedan tyckte jag att den krängde lite väl mycket original också. | |
| Jag har monterat HR sänkfjädrar och 10 mm spacer och det blev alldeles lagom i mitt tycke. | |
|
yng Har du möjligtvis några bilder på din bil med sänkningen samt spacers? Tar däcken i någon gång under körning med dessa ändringar? //Johan |
|
|
Hej nej inga bilder på den och tyvärr så har jag ställt bort bilen och kommer inte in där den står nu...men det har inte tagit i någonstans dock är detta med orginal fälgar och däck då Yng |
|
|
Ang spacers och krängning: Om man ökar spårvidden (monterar spacers) och behåller samma fjädrar så får man räkna med ökad krängning. |
|
|
Hämtade hem M2:an idag. Ganska sugen på vår och sommar lovar jag :) |
|
|
Grattis! Håller vädret bara i sig så lär det bli en tidig vår. |
|
| @Salleballe - du har PM | |
Äntligen va jag o beställde bilen idag, Samt testade ett demo ex.. Min fråga är vet någon här om man sitter högre i el stolarna eller är det samma?? Tyckte man satt jätte högt i dom :/ jäkla skillnad på 1 serien utan el stolar!! Tacksam om någon vet skillnaden Trevlig kväll SH |
Verdi |
Elstolarna är rätt mycket högre. |
| Stolarna är tyvärr en av bilens svaga punkter. Är du lång kan du få problem med hjälm på. | |
| Har nån här monterat skalstolar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.