|
Sida 13 av 173
|
|
|---|---|
| Inget kul som hänt på M2-fronten? Precis hemkommen efter ett par veckor på sjukan så har inte kunnat ta till mig någon information. | |
|
Försöker t.om handlarna tjäna pengar på bilarna nu via påslag på priset?! Länk |
|
|
Jag var ute och körde Bilia Gbgs grå demo M2 idag, vilken bil! Inget behov av Performance avgassystem är min uppfattning, men det finns säkert dom som resonerar annorlunda. Tyvärr är vägljudet inte speciellt diskret, trodde den skulle rulla tystare på Michelin Super sport, men på det hela taget en fantastisk fin bil. Bilen togs direkt ur hallen och hade bara 16 km på mätaren så jag hade inte hjärta att piska den speciellt hårt, men det är ingen tvekan om att det finns potential. Även denna bil är enligt uppgift såld nu BMW CS #5139 |
|
| Kan bara instämma. Körde en lbb i helgen. Fantastisk. Det gör ju inte att man längtar mindre... | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Tjena Hur var det ? Har någon koll på den vanligaste färgen så här långt är det lbb? Jag har beställt dubbelkoppling ..., är jag ensam eller ? Med vänlig hälsning, Johan |
|
Själv har jag beställt lbb, men inte säker på hur fördelningen är. Finns någon tråd om det på bimmerpost. När det gäller fördelningen man/aut har jag hört från BMW att fördelningen är 50/50. |
|
|
Jag är inge avis alls på er som kommer få era till sommaren... Jag som är sjukt nöjd med min M235 kan bara tänka mig hur mkt bättre M2 kommer gå. Sjukt snygg bil, grattis!! |
|
Verdi |
Får väl skriva in mig i den här tråden också. Hämtar min på måndag! :) |
| Va? Hur gick det till? Tell us more Verdi. Stort grattis också! | |
Verdi |
Vet inte riktigt. Fick Powerpost från en medlem här som tipsade om en M2 som fanns för omgående leverans. Först avfärdade jag det eftersom jag egentligen är ute efter en bruksbil som ska funka året runt men sen kom jag på att den blir perfekt nu i vår/sommar när jag ändå skulle åka runt i en trist hyrbil annars. Kommer troligen beställa en M135i xDrive med leverans i augusti så jag säljer nog M2:an då. Förhoppningsvis är det bra tryck efter den då med. Tänkte att det blir en tidig 40-årspresent till mig själv. Livet är inte oändligt och tänkte att det här är ett perfekt läge. Vore en idiot om jag tackade nej. :) |
| Grattis som sagt. Vad är det för färg och spec? | |
Verdi |
LBB och i princip alla kryss utom elstolar med minne. (frugan kommer inte få köra den ändå så det är lugnt) Betalar bruttopriset. Men inget därutöver. Ok deal? |
|
Med tanke på att bilen inte går att få tag på måste det i dagsläget vara en bra deal. Coolt med lbb. Fräckaste färgen. |
|
|
|
|
|
Skorpionen: Bättre att använda den riktiga sidan. :) Länk |
|
| Snygg bil, men mycket snyggare former på Gigi ;) | |
| @Verdi Gratulerar, riktigt avis blir jag. Måste fråga: var köper du? Jag var nämligen väldigt, väldigt tidigt ute. Men har inte ens fått produktion. Därför börjar jag misstänka att min säljare har klantat sig och inte beställt när han skulle. Och när jag säger väldigt tidigt menar jag det. Innan de ens kunde se den i sitt säljstöd lades order som "såld kundbil", inte demo. O vi specade direkt vid launchen i oktober. Men när jag läser här på forumet att det finns handlare som har osålda demobilar och din lycka, så blir jag misstänksam. Därför lite nyfiken på varifrån? Men njut så mycket du kan, det bör inte bli svårt. | |
Verdi |
Tackar. Men jag vill inte ge mer info än jag redan gjort. När ska du få din? |
| @Verdi Vet ju inte det än, tyvärr. | |
| Vet någon om en M2 för direkt försäljning , skicka gärna ett PM | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.