|
Sida 122 av 173
|
|
|---|---|
|
Nytt? Om M2 CS Länk |
|
|
Nya färger läckte för några veckor sen men inte läst detta tidigare: "Rumors also say that the M2 CS will be quite limited – one thousand units for the whole world, with a numbered plaque that grants the status of exclusive unit. Ordering starts in January 2018 , followed by first deliveries in May. Only selected BMW M dealers will have a unit in their showrooms, as it is a model on demand." Låter ju inget vidare. |
|
| Har tidigare haft m3 e46 med både smg och manuell låda. Har nu en manuell m2, upplever även på min m2 ett "klonk" i bakaxeln vid vissa växlingar, främst när man ska backa, påminner om e46 ljudet, någon mer som har detta? | |
|
När producerades din M2? Är den från sommaren 2016 så är det ett känt problem med diffen som BMW åtgärdar utan diskussion. Länk |
|
|
För dig som har problem med att det löjligt ofta fastnar sten mellan bromsskiva och bromsköld bak: Nu har jag äntligen efter tio månaders strul fått bromsköldarna bak bytta. Verkstan vägrade gå med på att det fanns en aktion på det. Men till slut.... Vi får se om det blev bättre, men de som fått bytt i USA säger att det blir bättre. Så vitt jag förstår utan att ha facit så gäller det bara tidigt byggda bilar och även vissa M4/M3. Verkstadschefen på Bilia i Segeltorp (där jag köpte bilen) vet numera att denna aktion finns. |
|
|
Är det någon som vet vad de går efter, chassinr, tillverkn. månad eller när är diffarna ok igen? Mvh Peter |
|
| Arrived at Munich this morning. So excited for the delivery tomorrow that it's even hard to enjoy my weissbier :-) | |
| Den är tillverkad maj 17, inget missljud alls när jag kör bara ett klonk vid växlingar som liknar m3 e46 | |
|
Länk Varför envisas folk med att sätta listpriser i annonser? Går folk på det? Iaf, det jag ville ha sagt är att M763 ser riktigt bra ut på M2 |
|
Verdi |
Nu är även min andra M2 till salu. Länk Om ni ringer, det är INTE Zlatan som svarar. Han bara låter som honom. :=) Och var på er vakt. Han drog en och annan vals för mig om man säger så... Börjar bli tufft för begagnatmarknaden nu. "Novation" säljer en ny med DCT för inte mycket mer. Länk Min första M2 lär aldrig bli såld om han inte sänker priset 100 000:-. Länk |
Verdi |
dd88, säljaren till den där finns här på forumet. ;) |
|
Det här priset är ju bara ett dåligt skämt Länk /Anders |
|
|
Back after a week of roadtripping after my Welt delivery. Been amazing! Truely in love. I can post a trip write-up with photos if someone is interested. Länk |
|
|
Anyone interested in joining a group buy for ATS GTR track wheels? At 230euro/wheel, possibly less, great value for the money. I think I'll go witj 18x9.5+28 square, but it's completely configurable to your request. More info here: Länk Contact me via PM here or (preferably) on Rejsa. /Maor |
|
|
Tips om växellägesindikator för er som kör dubbelkoppling. Hittade en perfekt app för det. Skrev lite här: Länk |
|
|
Apropå pris. Bavaria säljer helt ny M2, förvisso ej facelift, med över 100 lök i rabatt. Innan förhandling... Länk |
|
Verdi |
Dm3, Intressant. Den färgen har jag aldrig haft... ;) |
| Hur ser begagnatmarknaden ut nu? Har inte tid att följa Blocket längre men min app säger 43 annonser, säkerligen en hel del sålda som ligger kvar och skräpar. | |
| 44 st. M2 på Blocket - marknaden är nog mättad nu. | |
Verdi |
Priserna är nog på väg ner ordentligt. Otroligt många till salu nu. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.