|
Sida 12 av 173
|
|
|---|---|
|
Lite bilder från eventet på BMW Mölndal i helgen blandat med bilder från BMW Berlin och ett besök på Classic Remise i påskas såklart! M2 är grym i alla färger! Länk |
|
| Den vita är snygg... ;) | |
| Satan va fin den är i grått, men även svart. | |
|
Har inte sett den i svart men den färgen brukar maskera formerna så förmodligen är den minst bra. LBB blir lite skrikig men den är riktigt snygg. Vit med svarta detaljer skulle jag välja, stilren och lagom inkognito. Någon här på AP som har köpt den gråa på BMW Mölndal? |
|
|
Den vita du fotade på utsidan är min. Den gråa är osåld men kommer att erbjudas till personerna som står på väntelistan för egna bilar hos BMW Göteborg. |
|
| Den vita är snygg! Jag hade folierat spoilern svart. Blå tyckte jag också var riktigt snygg. | |
|
Grattis Imolarot! Vad jag förstår har du inhandlat lite svarta M-performance detaljer? Den kommer bli sanslöst läcker! |
|
| Vitt döljer ju tyvärr formerna ännu mer även om jag skulle föredra vitt framför svart. | |
| Mephisto: Yes, M Performance interiör-kitet i kolfiber, grill fram och på sidorna i svart, bakvinge i kolfiber och diffuser i kolfiber. Sedan monteras M Performance stötdämparna innan leverans med. | |
|
Min återförsäljare har plockat ut en M2 noterade att det satt skyddsfilm på skärmen framför bakhjulen. Undrar just om det är standard eller om dom satt på det själva. Ser för övrigt kul ut med en M2 förmodligen vd:MS på parkeringen och en övertäckt i hallen.. |
|
|
Det är standard, sitter även på M3 / M4 och säkert fler M-modeller. |
|
|
Japp, standard. Håller med om att lbb är riktigt läcker. Särskilt i helgens strålande sol. Mycket liv i färgen och framhäver formerna bra. Men det är verkligen en smaksak det här med färg och alla färger är snygga... |
|
|
LBB with all M performance parts Länk |
|
|
Någon som vet om den kommer som cab? EB |
|
|
Varför inte köpa en av de här om man inte orkar vänta? Länk Länk EB |
|
| Den ska inte komma som cab. | |
|
Damaged M2 Länk |
|
Verdi |
Det står en LBB på Novation. Skulle gärna köpt den om den varit till salu. :) |
| Augusti -17 gäller om man beställer idag, läge för BMW att fundera på att skruva upp produktionen.. | |
|
Verdi, kolla Powerpost. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.