|
|
|
|---|---|
|
Hej har en bmw x6 med orginal dieselvärmare, i somras tog batterierna i min fjärr till värmaren slut. Så köpte nya och monterade, efter det så funkar inte fjärren alls. Finns det något sätt att "koda" in fjärren igen eller måste det göras på bmw med dator, har läst massvis om äldre där man kan koda in genom ta bort säkring osv, men inget om min model. Under batteriet i fjärren Står det :WEBASTO T95. och hittar verkligen ingenting om T95 Skulle va evigt tacksam över lite hjälp Mvh Kall Bmw | |
|
har sökt på det tidigare minns att man ska göra webaston strömlös(dra säkringen till den) och när man sätter dit säkringen tror jag man skulle trycka på On på fjärren. |
|
|
prova det här? Länk |
|
|
Förfarande vid längre tid utan användning Ska sändaren inte användas under en längre tid rekommenderar vi dig att öka livslängden på batteriet genom att ta ut det ur sändaren. OBS! Låt det inte ligga i bilen, utan i en torr miljö i rumstemperatur. När du åter ska använda sändaren: 1. Lägg i batteriet i sändarens batterifack. 2. Tryck sex gånger med cirka två sekunders intervall på OFF-knappen. 3. Vänta sedan cirka två minuter. Om sändaren efter återinkopplingen inte skulle fungera bör du kontrollera batteriets tillstånd (se punkt "Visning av radioförbindelse" och "Visning av batteriets laddningstillstånd"). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.