|
|
|
|---|---|
Asken (AutoPower) |
Hej på Er! En liten poll skulle Ni sakna något i serien, förutom de redan publicerade motortvätt, rutputs, stor utvändig tvätt samt kommande innan snön: polering och vaxning, läder, liten utvändig tvätt, pedalputs samt invändig tvätt? Vintertips kanske? Jej aaker til Norge ett paar dager saa ta go tid paa Er att tenke... Nej jejskall ikke trimme bilen min mer. Välgenomtänkta och trevligt forumlerade inlägg tack. Go tur! Asken BMWPower Jag kom, jag såg och jag fotade 14BMW/ +3500hk på drottningholm 020828:) |
|
Ett litet reportage om vintaravställning kanske? Det är en hel del frågor om det på forumet. Mvh |
|
|
Låter som du tänkt på det mesta. Kanontips när det gäller utvändigt tvätt. Kanske det bästa sättet för hur man sköter mocca samtidigt som ni drar lädertipsen. Ha de gut ;) |
|
|
Maskinpolering kanske. Det finns numera en uppsjö av billiga och kanske mindre bra maskiner till salu på de flesta ställen. Vilket resultat kan man åstadkomma med en av dessa? Blir det mycket bättre om man modifierar till utbytbara trissor osv. Blir man av med repor eller klarar den endast att lägga på och ta av vax. Osv. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Player:Dina frågor kommer nog att klarna så fort repotaget läggs ut.Har ställt på "chefredaktör" med tanke på att det börjar bli för kallt att hållas utomhus, alla har ju inte ett varmgarge och vill nog inte slänga ut 500 spänn på en dag i en GDS.hall. "Polerreporter" MVH Hasso |
|
Underredstvätt plus rostskyddsbehandling kanske? /Kristian ------------------------------ Länk |
|
Apo |
jag har vinteravställnings tid framför mig aldeles strax (cirkus 2 veckor), och det är aldrig fel att ha för mycket info om det än för lite.. |
|
Lite tips om man ska ställa bilen i kallgarage där fukt finns....vore inte fel.har placerat fuktboll nu,finns det fler saker man kan göra på bilen och i garaget innan man ställer in bilen i ett par månader? Mvh Ricke |
|
|
En inredningstvättreportage (långt ord) kanske? Putsa vad med vilket. Dammsugartrix, användning av penslar för att komma åt, mässingsborste och klädroller med tejp för hatthyllan osv...... Jag har ett varmt varmgarage med bra ljus att låna ut centralt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.