|
|
|
|---|---|
Red Devil |
var kan man köpa titan färg, asså färgen, jag har 4 fondmetal fälgar tillövers som jag tänkte spraya med titan färg, så jag kan använda till mina vinter hjul. |
|
Borde väl finnas hos de flesta färghandlare/bilbutiker? Biltema/mekonomen? _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
Red Devil |
har frågat på många ställen, men finns ingenstans:( |
| Då får du nog be en billackerare blanda till dig lite färg. | |
Red Devil |
Asken....> där har vi svaret, det ska blandas. Tackar:) |
|
de nada:) Utsedd till orginalfetischist! |
|
| Asken: En vän sade till mig igår: "Jag vågar inte sätta ögonlock på min bil för jag vet att du kommer slå mig hårt då" :D *också lite originalfetishist* | |
| Jag har hört att dom satt på ögonlock och kromade speglar på askens x5 för att jävlas lite ;) | |
|
nofx16: Folk som inte begriper orginalgrejen får spanking på (_!_) med en orginal tillbehörskatalog!:) Betingad inlärning:)) acey: Vad bra då har du hört mer om min kommande bil än jag har. Passa dig pojkvasker som en annan äldre herre på forumet säger:) Får väl komma ned till gbg med tillbehörskatalogen i högsta hugg!:) Herrns (_!_) lär la se ut som ett schackbräde:)) Ps undras om man skall montera neonbelysning innen i de kromade backspeglarna för att vara först!DS Ciao |
|
|
Ja du asken jag har ganska bra koll på läget. Jag har lite goda nyheter verkar som neonet sitter på från fabrik, likaså dom kromade backspelgarna. Dom håller tydligen på att leta ett par extra feta fälgar från en toyota land cruiser men svårt att få dom att passa :( Jag lyckades få dom att maila en bild på hur bilen ser ut just nu. Länk OBS det är utan dom feta fälgarna! ;) |
|
| ps. ha det gut i norge oroa dig inte för bilen ;) | |
|
Missade dom de guldeloxerade landcruiserfälgarna?? Besviken man blir.... Ha det greit a! Asken |
|
|
hahahahaha "eyy Asken din X5 blir asfet jag svär kompis!" Extra läckert med "ASKEN" skrivit i Comic Sans(världens hemskaste font) på vindrutedekalen! Bra jobbat acey (som jag förmodar ligger bakom våldtäkten på X5) :D |
|
|
Efter att asken legat på för att få fram land cruiser fälgarna han ville ha så lyckades grabbarna hitta ett par fräsha guld land cruiser fälgar som tvingats på. Nu är bilen snart redo, tom exportskyltarna sitter på ;) Det ska bara stylas lite invändigt också ;) Länk |
|
| Det blir bara värre och värre! Vågar man verkligen se inredningen acey? | |
| Inte om man har känslig mage!! ;) | |
|
Backspeglarna...Var hittar man sådana.. riiiktigt feta.. lite matta kanske ;) Länk Geee mig hardtop !! |
|
|
Hej Red Devil! Titansilver kan du få blandat till dig hos t ex... Mattson & Lundgren AB Telefon: 08-716 94 70 Värmdövägen 120 Nacka 131 60 Lack 354/7 Titansilver 1/2 liter kostade 214.30 kr Hälsningar! /Jake |
|
Red Devil |
Jake.......> Schysst, Tackar. MVH Red Devil:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.