|
|
|
|---|---|
|
Tjena har ingen motortemperatur mätare på min e90 hur kollar jag motor tempen ? MVH bmw ägare :) | |
|
smidigast är med en odb2 läsare samt en app på telefonen för att få fram motortemperaturen annars finns det en meny man kan komma in i, kommer inte ihåg proceduren, men googla på "e90 engine temperature menu" |
|
|
Har googlat o det dom gör på youtube har provat på bilen men går tyvärr inte MVH bmw ägare :) |
|
|
"hidden menu" exempel på instruktion: Länk |
|
|
Finns det på svenska ? MVH bmw ägare :) |
|
|
Det tror jag inte. Men de flesta webläsare har en översättningsfunktion. Här är ett exempel med översättning till svenska för samma sida som länkat ovan. Översatt av microsoft. Länk |
|
|
--- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
--- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Gjorde exakt som på videon fast det händer inget MVH bmw ägare :) |
|
|
Hur länge håller du in knappen? Har du provat med motorn igång? Funkar det att nollställa trippmätaren? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| aa funkar att nollställa vet ej hur länge men gjorde exakt som videon och koderna till o med samma men händer inget. | |
|
Lite svårt att förstå hur du menar... Lägg upp en video, eller förklara händelseförloppet lite mer ingående. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.