AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
952

Splitters till M-fronten, vilken färg?

Hej! har en 330 e90 med M-paketet som jag tänkte sätta splitters på fronten. Min bil är titanium silver men kan inte bestämma om jag ska ha silvriga, kolfiber eller svarta splitters. Jag ska sätta dit svarta njurar och jag har shadowline samt lackad diffuser blanksvart så kolfiber eller svart kanske inte blir så illa. Men silvriga kanske ser bättre ut.

Någon som har nån bild på sin egen bil med splitters eller råd om vilket som kanske ser bäst ut?
st
480
steifan
BMW 325i M-Sport -06
BMW 323Ci -00
Volvo 740 GLT 16V -88
Audi A3 Sportback 2,0 TDI Quattro -10
Jag tror att svart kommer att se bättre ut, borde vara lite enklare att dölja ev dålig passform med svart mot silver jämfört med silver mot silver (tror jag).
Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Ja.. hade nog också valt svart istället för kolfiber.
Det syns ju bara om man kommer lite närmare, annars ser kolfibern ut som svart ändå på lite avstånd.

Tycker det beror lite på vilken typ av splitter du ska ha om det är snyggast med silver eller svart..

Släng in en bild kanske??
Har inte du startat femton trådar som alla handlar om vilken färg du ska ha på olika plastbitar?
steifan: ja kanske sant!

här kommer bilder på svart vs silver: Länk

Länk

Mahhbechh: haha två trådar om att lacka diffusern bak och en om splitters. Ínte så värst farligt väl, ber om ursäkt om jag gjorde dig irriterad :(
Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Aha.. dom hade jag helt klart målat silver.
Tänk på att bilen blir jävligt låg, även utan sänkning så kommer dom skrapa i typiska svenska vägbulor
st
480
steifan
BMW 325i M-Sport -06
BMW 323Ci -00
Volvo 740 GLT 16V -88
Audi A3 Sportback 2,0 TDI Quattro -10
Kanske lika bra att foliera splitters om det går att få till det bra. Och köpa 4st från början om risken är stor att de körs sönder :P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.