|
|
|
|---|---|
| Jag funderar på att uppgradera från min E81a till en F20 LCI men var allt annat än imponerad av chassit i första varianten av F20 som jag tyckte var alldeles för balanserad åt komfort. Jag var inne på BMW i Segeltorp för att fråga om de ändrat sättningarna för LCI men enligt säljaren, som generellt verkade okunnig och knappt begrep vad chassisättning är, har de inte ändrat chassit alls. Stämmer detta eller har de justerat chassit och styrningen? | |
|
Letade runt lite på Bimmeepost och hittade detta: Länk "I drove the LCI for the first time today, and it sure feel different enough to notice compared to my old non LCI! Less squatting on take off and less roll on cornering. Maybe they did change the suspension/roll bars on the LCI???" "Just read this from EVO. Definitely not just me! "The M135i still feels neatly balanced and agile in cornering. The front axle is very responsive and holds on extremely hard, which gives the car enormous turn-in speed. One of the previous version’s weaknesses was body control over vertical inputs – despite BMW not claiming any chassis revisions for this model, it did feel marginally more composed and better controlled over difficult roads."" "It stands to reason BMW makes through cycle changes to its cars as well the well-publicized LCI changes. Indeed, way, you'll really you (and Mattie) actually waited for the Nav upgrade that took place in early 2013, while I was too impatient! Thinks like spring, roll bar and damping rates are typical "through life" changes you'd expect them to make to answer owner feedback." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.