|
|
|
|---|---|
|
Nästa generation 3-serie är ute o rör på sig.. Länk | |
| Spännande! Huven går längre fram och möter njurarna a la E90 pre-lci. | |
|
BMW kan ju inte mena allvar om nästa 3-serie ser ut såhär bakifrån? Dom här illustrationerna brukar ju inte vara så långt ifrån verkligheten... Länk Länk |
|
|
Dom har tjuvkikat på nya Volvo S90. |
|
| Hmmm, "intressanta" är nog ordet jag letar efter... Men man kan nog vänja sig vid det också(?) | |
|
De där illustrationerna är ju rena spekulationer, de ger jag inte mycket för. De G20 som har fotograferats har ju påklistrade baklysen så dom har inte mycket att gå på... |
|
|
Weiman: Så du tror inte att dom har lite andra källor än mulor att gå efter...? Kollar man bakåt i biltidningar så har dom oftast inte varit helt fel ute om kommande modeller. |
|
|
> Så du tror inte att dom har lite andra källor än mulor att gå efter...? Nej. > Kollar man bakåt i biltidningar så har dom oftast inte varit helt fel ute om kommande modeller. Jaså? Samma tidning om F30, bara fem månader innan introduktionen - kolla in strålkastarna: Länk |
|
|
värst är väl om dom inför såna där hemska "låtsas avgaspipor" som mercedes och volvo använder... så man kan skymta ett litet fjuttigt rör långt där inne... /Jonas |
|
|
Den som lever får se... LED/laser teknik i strålkastarna kan säkert göra att lyktorna blir smalare vilket leder till att huven kan gå "längre ner". Typ: Länk 3-serien lär dessutom vara en modell som BMW med försiktighet ändrar utseende på. Kan man bara hoppas hoppas på en 330e Touring från start denna gången så blir det dags att byta ut F31:an i 2017/2018. :) |
|
| Dom blir ju fulare år för år!!!!! | |
|
> Dom blir ju fulare år för år!!!!! Vilka då, biltidningarnas illustrationer? Vänta med fördömanden tills vi har korten på bordet... |
|
|
Weiman: Bilden du visar visar ju mer hur 2-serien coupe ser ut. Fronten på F30 såg jag illustration på en bra bit före lansering som var väldigt nära hur den sen blev. Dom bilder jag tänker på genom åren såg jag i biltidningar svårt att hitta på nätet misstänker jag. |
|
| Varannan 3-serie brukar vara snygg. E30, E46, F30. Återstår att se hur lyckad efterföljaren till F30 blir. | |
|
De verkar ju iaf flyttat huvskarven till njurarna igen, vilket är riktigt positivt. Den detaljer förstör bland annat F30 och F20 totalt för mig.. |
|
|
Varannan 3-serie snygg? Det håller jag inte med om. Tycker inte att E36 eller E90 står i hörnet och skäms. Okej, både de bilarna är snyggare som LCI, men det är E46 också. |
|
Verdi |
PO-A, Ska man lita på historiken så lever varje modell 7 år. Betyder att nästa 3-serie debuterar som årsmodell -19. Från sommaren 2018 alltså. Touringen brukar komma en årsmodell efter och cab/coupe två årsmodeller efter. Du lär alltså få vänta ett tag på din 330e G21. :) Minst 3 år till. |
| Jag tror också att den kommer från årsmodell 2019. Smak ska man egentligen inte diskutera för den är högst personlig. Men jag håller med om att huvskarven på F30 inte är snygg. Snyggaste huvskarven har E46. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.