|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
| Var faktiskt på BMW idag för att snacka med Ceramic Pro (ligger i samma lokaler), såg den direkt då den drar ögonen till sig men inget jag hade velat äga. Ser betydligt bättre ut i verkligheten dock, de borde investera i en bättre kamera. | |
|
Sitter Continental däck på denna ... What ?? Är conti fan boy :) men trodde typ alla m3/ m4 levereras med Michelin pilot sport ?? Tycker för övrigt att det pratas en hel del skit om Michelin ...men det är väl avundsjuka ... Far köpte nyligen 4 st Michelin latitude sport till sin x5 , e 70 , helt suveräna däck :) |
|
| Sedan ett par år tillbaka levereras bilarna med antingen MPSS eller Conti. | |
|
De flesta tillverkare jobbar med fler leverantörer för att undvika stopp i produktionen. Michelin har haft problem att leverera både MPSS och Cup 2. Dock är det tråkigt för de som får Contidäcken istället för MPSS. |
|
|
Jag har läst litegrann om de som provat Michelin Pilot Sport 4 som ska vara en vidareutveckling på PSS och de har varit extremt nöjda. |
|
|
Tack, Acey för bra svar :) hade på känn att d e lite synd om dom som inte får pilot sport på sin nya M4 ;) 2 av 3 lokala däckhandlare rekommenderade inte Michelin . De har väl sämre provision på Michelin ... Alltid lustiga däckkrängarna :) |
|
| Färgen är grym ! java green eller sakhir orange är mina favoritfärger på nya m3/m4. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.