AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
19.595

Begagnad M3, slå till eller köpa nytt?

Sida 6 av 6
Var faktiskt på BMW idag för att snacka med Ceramic Pro (ligger i samma lokaler), såg den direkt då den drar ögonen till sig men inget jag hade velat äga. Ser betydligt bättre ut i verkligheten dock, de borde investera i en bättre kamera.
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

Sitter Continental däck på denna ...
What ?? Är conti fan boy :) men trodde typ alla m3/ m4 levereras med Michelin pilot sport ??
Tycker för övrigt att det pratas en hel del skit om Michelin ...men det är väl avundsjuka ...
Far köpte nyligen 4 st Michelin latitude sport till sin x5 , e 70 , helt suveräna däck :)
Sedan ett par år tillbaka levereras bilarna med antingen MPSS eller Conti.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
De flesta tillverkare jobbar med fler leverantörer för att undvika stopp i produktionen. Michelin har haft problem att leverera både MPSS och Cup 2. Dock är det tråkigt för de som får Contidäcken istället för MPSS.
Jag har läst litegrann om de som provat Michelin Pilot Sport 4 som ska vara en vidareutveckling på PSS och de har varit extremt nöjda.

Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

Tack, Acey för bra svar :) hade på känn att d e lite synd om dom som inte får pilot sport på sin nya M4 ;)
2 av 3 lokala däckhandlare rekommenderade inte Michelin . De har väl sämre provision på Michelin ... Alltid lustiga däckkrängarna :)
si
470
sirtobbe
Bmw M2 competition - 2019
Bmw 325i touring - 2008
Färgen är grym ! java green eller sakhir orange är mina favoritfärger på nya m3/m4.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.