|
|
|
|---|---|
Esa |
Är det någon som säljer Alpina delar aktivt i sverige? Knutstorp 1.16.35 Gelleråsen 1.24.50 Kinnekulle 1.06.38 Anderstorp kort 1.06.44 lång 2.04.30 |
|
www.jarlsbilservice.com har varit inofficell ÅF i över 20 år |
|
| Jag ringde till Jarls och ville köpa delar till min BiTurbo, men dom hänvisade mig till BMW... | |
| Tala med MR Bovensieper :-) | |
|
Precis som Jarls Bilservice säger, så är det BMW som är officiella återfärsäljare. Har hört att Jarls endast tar in Alpina-delar i reparationssammanhang. Men BMW i Solna är officiell ÅF, hör efter där... Men med tanke på priserna på Alpina-delar, så skulle jag nog helst åka till Tyskland och införskaffa det jag behöver (lägre pris eftersom det är lägre moms). -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Har beställt endel alpina delar hos den lokala bmw handlaren o det har gått bra! men det är ju lite längre leverans tid man kan få vänta 2-5 veckor!! Sen så är ju inte alpina delarna direkt gratis alltid!! BMWCS # 4445 |
|
|
Jag har fått vänta på alpina-delar långt över en månad ibland, mindre kul:( Reservdelskillen på BMW sa att dom mest var intresserade av att göra vin på Alpina, vilket dom är en ganska stor producent av som jag har fattat det. Mvh Micke t |
|
|
Jo kan tänka mig det... tycker alpina börjar vara lite tråkiga nu för tiden under 90-talet hade dom ju lite häftiga o ovanliga bilar 3serie med v8 o biturbo:n nu e det nån vanlig 6:a o v8 i nån 5 serie iofs jävl.. fina bilar men tycker det e lite tråkigt!!! BMWCS # 4445 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.