|
|
|
|---|---|
|
Första gången jag beställer bromsar själv och ej genom någon firma. Så vill bara dubbelkolla med er som kan detta om det kommer att passa? först lite bilder på min bil: Länk Länk Sen hade jag tänkt beställa dessa: Länk Kommer detta att passa? | |
| Passar bara 316 och eventuellt 318 enligt annonsen. | |
|
Jo det såg jag med fast det där brukar ju nästan aldrig stämma. dessa tex Länk är ju exakt samma storlek på skivor och de ska passa 325 |
|
| Varför handlar du inte via tex reservdelar24.se istället? Då är det bara att skriva in regnumret eller i värsta fall chatta lite med dom... | |
|
Ett förhållandevis säkert sätt att få fram rätt reservdelar är att börja med att knappa in sista sju symbolerna i bilens chassinummer i t ex. www.realoem.com Därefter klickar man sig fram till rätt reservdelsgrupp och slutligen till rätt reservdel. Där tar man sedan BMW:s reservdelsnummer och kopierar det. Detta OEM-reservdelsnummer använder man sedan som "sökord" hos t ex. reservdelar24.se eller annan reservdelssäljare. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
På reservdelar24 kostar de zimmermann skivorna 1000kr st. tycker att 1700kr för skivor, belägg och slitagevarnare är ett ganska bra pris. JohanB: skriver jag in på realoem så kommer jag hit Länk Där finns det 2 olika skivor. men eftersom det står 300/24 på mina OK så antar jag att de är de skivorna jag ska ha. Matchar jag de skivorna som jag får fram via reservdel24 genom att söka på art.nr genom realoem för 300x24 skivorna så matchar de exakt med det skivorna på ebay, så det borde ju passa då |
|
|
Hej, här kan du köpa skivor och belägg till bra pris: Länk Är jättenöjd själv.. |
|
|
Eftersom jag har 19" som man ser igenom ganska tydligt vill jag satsa på just zimmermann med deras coat Z beläggning då jag hör att de ska se fräscha ut mycket längre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.