|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vad tror ni den kan vara värd? - 525 M-Sport 218 HK - 2006 - 11600 mil - Jag är tredje brukaren. Totalt 5 ägare - Svensksåld - Silvergrå - Helsvart skinn - Avtagbar dragkrok - Servad enligt plan - Fina sommardäck + vinterdäck på alufälg - Oerhört fin i skicket - Inga bucklor eller repor. Knappt några stenskott - Regelbundet lackbehandlad Bilder: Länk | |
|
Tyvärr kommer du nog känna att du får "dåligt" betalt. Det är svårt att få betalt för bättre skick än genomsnittet på en standardbil. Majoriteten accepterar hellre nån liten skavank istället för att betala en massa extra. Vet inte hur skicket är på dessa men du ska förstås ha lite till pga det lägre miltalet. Länk Länk Jag tror nånstans 90-100. Vilket är makalöst mycket bil för pengarna. ------- //Lövet |
|
|
Tack för svaret :) Hade hoppats någonstans 120-130 |
|
|
Det tror jag blir svårt. Då ska du nog ha gott om tid och hoppas på någon som letar efter exakt en sådan bil. Det kommer nog vara lite svårt eftersom det är en mellanmodell. Vanligare med den typen av kunder på 530-550 är min gissning. Observera att jag inte kollat bilen i Järfälla, kan bara utgå från att den är i "normalskick". Dock tror jag priset kanske är onormalt lågt på den, säljaren misstänker jag är en "privathandlare" på Blocket. Han har ägt den extremt kort. Man skulle nog vilja kolla ursprunget lite och göra en ordentlig skickkontroll. Men oavsett kommer den vara en benchmark för dina spekulanter, relevant eller ej. ------- //Lövet |
|
| Jag fick 95k för min 523iAMT -07 LCI 12000 mil. Carbonsvart med creamläder. Svensksåld och fullservad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.