|
|
|
|---|---|
|
Tjena, så de var dags igen och vända mig till smartare människor. efter att ha bilen utomhus hela dagen i -31 grader så när jag startade bilen efter jobbet så fungerade den perfekt tills jag kom fram till en korsning och skulle blinka höger, blinkers staven (eller vad det nu kallas) sa bara klick och bara började snurra runt gick inte och sätta i ett läge utan den drogs som efter hur man körde bilen gissar på att den har lossnat/gått av inne i hållaren. men sedan så när jag såväl kom hem och fick den in i varmgaraget så insåg jag att då jag stängde av bilen så ville inte all belysning stängas av, ena halvljuset var igång osv slutade med att jag tog bort batteriet så slutade det (kan bero på kylan) okej nu blev de lite off topic, det jag vill mest veta är om blinkerstaven är enkelt att byta ut eller om det är massa tjafs med airbags osv så man måste lämna in den på bmw verkstad. Om bmw verkstan är det bästa alternativet så undrar jag om det finns någon kunnig som vet vad det kan kosta mig? | |
| Du måste ta bort airbagen och ratten men det är inte svårt alls, sen lossar du bara skruvarna till spaken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.