|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
Verdi |
Tycker de flesta Mercor ser lite "ledsna" och tunga ut nuförtiden, om än ganska elegant också. Är nåt med den sluttande aktern de har på nästan alla nyare modeller. |
| Japp! Trots synpunkterna på designen i förra inlägget så får man nog medge att det finns viss elegans i både C-klassens och E-klassens design, framförallt när det gäller bilar i ljusare färger - gärna med tonade rutor. De mörkare färgerna med kromade accentlinjer runt rutorna är inte snygga... | |
|
Jag tycker den funkar i AMG versionen i svart. Men kan inte låta bli att få lite associationer till den här: Länk Mvh/ Niclas |
|
| Hahaha!!! :) | |
| Så har jag äntligen fått bilen och vilken fantastisk j...a bil det är. Min tidigare e-klass facelift var riktigt bra, men detta är något helt annat. Galet snygg både invändigt/utvändigt, grym komfort trots 20" hjul, nya 220d drivlina/motor är ett stort lyft. En s-klass i sportkläder :) | |
| Grattis till din nya bil! Jag förstår verkligen att du är nöjd. | |
| Nu är även kombimodellen nettopaketprissatt, SE Edition för privatpersoner och Fleet Edition för företag. Som förväntat är kombin (E220d) ca 18tkr dyrare än sedanen som SE Edition men förvånande nog 2 tkr BILLLIGARE än sedanen som Fleet Edition till företag (352 tkr). MB vill verkligen öka sin tjänstebilsandel. | |
|
Nån som tagit in offert på E-klass kombi? Den ser onekligen mkt attraktiv ut men med en del lull-lull så springer snabbt priset iväg även på företagsbilar. /Anders |
|
| Japp kollar på att beställa en E43 AMG. Verkar gå göra runt 12%. | |
|
Spännande Acey, var hamnar en sådan? Jag tänkte mig nog isåfall endast en E220d 4-matic som förmånsbil. Du får köpa min RS6-a istället :-) /Anders |
|
|
Intressant. Jag har inte ens sett att E43 AMG kommit till Sverige. Vad startar den på? Anders, ska du sälja RS6:an? Är du för övrigt nöjd med XC90´n? |
|
|
Landar runt 800 000 tillslut. Jag har mest kryssat paket som är helt okej prissatta med betoning på komfort och inte kryssat ihjäl mig precis. Har inte specen här. Killar lite på att få köpa loss en demo eller hallbll, vi får se var det landar. Inte i närheten av så brutal som en RS6, men något förnuftigare 😬 |
|
| Jag tror den kommer vara en fantastiskt fin bil! Har du fått besked om när den kommer att kunna levereras? | |
| Som det ser ut nu, mitten av januari... | |
|
@Amli, ja den är till salu. Den var endast avsedd från början att ha i sex månader, men den särklassigt bästa bil jag har haft. Kan varmt rekommenderas! XC90 som jag tog i byte på min X5 gick riktigt bra, jag sålde den dock för några veckor sedan men har beställt en ny till i mitten av september, mycket bil för pengarna och helst skulle jag ta en Q7 men kan inte motivera merkostnaden. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.