AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
20.814

Nya Mercedes E-klass

Sida 3 av 6
Kristoffer_L: Vad menas med generösa i det här fallet? Mer än BMWs 10-12%?
Smurfkungen: Ja.
Berätta gärna i tråden eller via PM. :)
Verdi
Det är väl ingen hemlighet? Kolla Fleet Edition t ex.
Trodde givetvis att han menade något annat än Fleet edition. Tom jag kan surfa på webben. :)
Var inte meningen att verka dryg men förutom fleet edition ger de bra rabatter på ex GLC som en kompis köpte precis. Om jag minns rätt handlade det om ca 15% på listpriset och detta var utan att använda något ramavtal.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Min granne köpte också en GLC för liknande rabatt. Väldigt lång leveranstid på den dock. Han beställde i Oktober och får den först i maj/juni.
Intressant! GLC är ju helt ny så då går det kanske att få något liknande på nya E-klassen eller en GLE. Tack för infon!
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Det är värt att kolla runt och jämföra. Återförsäljaren i Umeå där vi bor var inte ens nära att matcha den offert han fick till slut. Minns tyvärr inte vart beställningen blev till slut.
Oj, det var länge men jag kan säga att det är värt väntan. GLC är riktigt fin! Om jag inte minns fel lades beställningen in i augusti och den kom strax innan jul. Men det är möjligt att efterfrågan gått upp...
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Har precis beställt nya E-klassen, E220cdi med det mesta ikryssat i utrustningslistan.
Kanske lite tokigt att köpa bilen osedd, men gjorde likadant med 5-serie F10 när den kom 2010. Blir säkert bra...
Gott mod där janih!
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Grattis janih! Jag tror den kommer bli en riktig höjdare! När är leverans?
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Tack tack, har inte fått leveranstid bekräftad än, med lite tur i slutet av april, men mer troligt i mitten av maj.

Velar mellan svart eller sadelbrunt nappaläder. Färg selenitgråmet eller iridiumsilver.
Vad tycker panelen?
Brunt läder och iridiumsilver är min röst.
Svårt sälja en bil vidare om du tar brunt läder, satsa på säljbara färger som aldrig sviker, i detta fall är svart läder perfekt i en MB i komb med selenitgråmet.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Kul att köpa en bil för att "Sälja vidare".. :/ Grått & brunt (eller rött) är fruktat snyggt, bra val!
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Tack för inputs, har kört med svart läder i de tre senaste bilarna, snyggt och stilrent men rätt tråkigt och fantasilöst. Får se om jag vågar mig på brunt denna gång.
Att brunt läder skulle vara svårsålt har jag aldrig hört tidigare. Snyggare klädsel finns inte än mörkbrunt läder tycker jag och det är ganska populärt i övrigt vad jag vet.

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Klart du ska ha brunt skinn. Våga vägra en bil som ser ut som en taxi invändigt.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.