|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW-fantaster. Tyvärr blir jag nu tvungen att sälja min BMW pga tjänstebil. Volvo :/. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det står en Bmw på uppfarten igen dock. Tänkte man skulle kunna kolla lite med er vad ni tror jag skulle kunna få för min 320d -09 LCI. Gått 19000 mil men är brutalt välvårdad. Dessutom nylackad front så inte ett stenskott på den och absolut inget annat att anmärka på heller. Nybesiktgad och såklart full servicebok. Bra vinter/sommardäck. 19" CSL-fälgar. Vore trevligt att få lite tips då den för mig är ovärderlig. :) 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 386 ROOF RAIL 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 402 PANORAMA GLASS ROOF 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL logik7 698 AREA-CODE 2 7SN NAVI BUSINESS W.HANDYPREP.BLUETOOTH 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BF NAVIGATIONSPACKAGE . Tack på förhand. :) | |
|
denna har väl likvärdig spec Länk så runt 120' kanske |
|
|
Kollat lite på den också men tycker den verkar ligga såpass bra i pris att den borde vara såld om det inte är något skumt med den. Har även reagerat på att det är angivet ett annat reg nr än vad bilen på bilderna har. |
|
|
Alla stirrar på bilpriser.se och eftersom deras bilhandlarpris är 10% lägre än 120 tkr så kan man inte säga att den ligger speciellt bra i pris. Du säger inget om färg och inredning och eftersom bilen inte är svenskt utförande antar jag att det är import vilket sänker en del. Många är rädd för höga miltal och då måste man anpassa priset efter miltalet. Säger det med erfarenhet av att nyss ha sålt en extremt välskött 530 -04 som jag hade kört 29000 mil med. |
|
| Med tanke på den mängd osålda 320d det finns så tror jag slutpriset hamnar under 100k. Priserna man ser på blocket verkar ha dålig förankring i verkligheten när det gäller dom här bilarna. | |
|
På en 320d är det nog tyvärr fler som skräms av det höga miltalet än lockas av utrustningen. Om en handlare inte lyckas få iväg en väldigt liknande för 129 så är nog risken att du behöver lägga dig väldigt nära 100' för att locka köpare. Oerhört mycket bil för pengarna för köparen när man tänker efter... ------- //Lövet |
|
| 105+/-10 | |
|
Ja det är väl som alltid när man säljer en bil. Sällan man får vad man hoppas på. Ingen av er som är intresserad då? :) Tack för alla svaren. |
|
|
Hej! Sålt bilen? Skulle bara vilja veta av intresse för liknade bil vad du fick isf? :) Vh // Markus BMW - When driving comes to live |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.