|
|
|
|---|---|
| Finns det något sätt att fördröja start av dieselvärmaren ex 30 sek efter start av bil så man ex hinner starta, köra in i garaget och stänga av bilen utan att värmaren startar? | |
| Finns det en dieselvärmare i en 320d? Vi hade en sådan, men minns inte att det det startade något? Har en GT idag, finns inget på den heller..... | |
| Jodå, de har lite med å göra var kryssen sitter på orderformuläret;-) | |
|
Slå av klimatanläggningen innan du startar, så startar webasto'n inte. Så var det på förra E61'an samt nuvarande F11'an. Gör det själv, när jag tex kör ur garaget för att tvätta den. ;-) |
|
|
Oj. Det hade jag ingen aning om. Det står inget om detta i min brux. Eller har denna avstängningsfuntion kommit till efter 2011? Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
|
Står inget om det i min manual heller. Kunde göra så på både LCI E61 (2007) samt nuvarande F11'an (2010). |
|
|
Det var som fasen, har sett att många har frågat efter det här och att det endast erbjuds som eftermontering. Kollade precis prislistan till 3-serien, finns inte som tillval där iaf. Hur vet man när dieselvärmaren startar då? Har det på X5 gissar att det är samma? Den startar bara när jag aktiverar den via kontrollern eller appen eller pratar vi om något annat? |
|
|
Tror det är tillvalskod 536, det är det på min vart fall. auxiliary heating heter det. |
|
| Men är det en E90/E91? | |
|
536 heter tillvalskoden eller på tyska: Standheizung. Kolla i din utrustningslista om du har det. Underbart tillval ;-) |
|
|
Sim: men det finns inte till F30/F31/F34? |
|
| Korrekt. Finns ej till 3 samt 4-serien. | |
| Men Nop hänvisar till 3-serien och då måste det vara e90/91? | |
|
Såklart! Fanns de nåt annat i 3-serien 2011? ;-p |
|
|
Til e90/91 fanns det som tilval. Mitt svar med 3/4 serien var till de nyare modellerna. BMW slopade det som tillval på de mindre, så numera måste man köpa 5-serien för att få det som tilval. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.