|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har hamnat i en konstig situation med min f11 -11. En av nycklarna har blivit tappad i bilen och går inte hitta. Jag har kollat överallt, haft ut mattor, lyft Ut baksäte men hittar inte åt den. Nästa bekymmer är nu att nyckeln indikerar batteribyte, jag har bytt i den jag har kvar. Jag vet att nyckeln är i bilen för det går att starta utan nyckel nr 2 på sig i bilen. Hur hade ni andra normalbegåvade löst detta? Beställa en ny nyckel och koda om den jag har och den nya så den "gömda" nyckeln slutar att ha kontakt med bilen eller finns det andra alternativ? Tacksam för hjälp Mvh Nikodemus 😀 | |
| Kolla i ventilations ledningarna under stolarna. Du behöver lyfta alla mattor och ta ut stolarna för att få ur ledningarna | |
|
Leta vidare. Dessa nycklar är riktiga jäklar på att gömma sig! Tur att man kan kontrollera om dem i alla fall ligger i bilen. Kontrollerat noga under förarstol? Hände att min fastnade i plastet under stolen vilket är mycket svårt att se utan att krypa ordentligt under för att se. |
|
| Står bilen på samma ställe när du får kontakt med nyckeln(Kan den ligga utanför/under bilen). Har "gömt" min i förarstolen en gång tog 1år och en rekondare att hitta(låg i lilla fickan fram under knäna) som tur inte keyless... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.