|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 330IA M-paket 2002 När jag låser bilen via nyckeln så blinkar en blinkers. Någon som vet vad de kan va ? Någon inställning? Centrallåset fungerar som det ska annars, (låser & öppnar) Tack på förhand Adu Oancea Jag kör för livet! | |
|
Då jag låser min E46 touring (med orginal-larm) med fjärrnyckel så blinkar alla blinkersarna en gång. Inga blink vid upplåsning med fjärr. Låser jag med fjärr innan alla dörrar är stängda så blinkar det först då sista dörren stängs. Om det blinkar då man låser/låser upp med nyckel i nyckelhålet vet jag inte för det gör jag aldrig. Jag tror man kan konfa om så det inte blinkar alls eller blinkar även vid upplåsning men jag tror din bil har svensk default-konfig avseende lås/larmblink. Om blinket är kopplat till larm eller låst vet jag inte säkert då min bil hanterar båda samtidigt med nyckelfjärren. På min E36 med eftermonterat DEFAlarm blinkar alla blinkersarna en gång vid upplåsning/avlarmning och 2 ggr vid låsning/pålarmning. /Patrik /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Hej! Har en 330IA M-paket 2002 När jag låser bilen via nyckeln så blinkar inte blinkers. Någon som vet vad de kan va ? Någon inställning? Centrallåset fungerar som det ska annars, (låser & öppnar) Tack på förhand ((( Blev fel i första inlägget men nu är det uppdaterat))))) Adu Oancea Jag kör för livet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.