AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.691

moderna nissan-bilar

Hur är det egentligen med moderna nissan-bilar? vet att de samarbetar med renault så frågan är då hur kvaliten är? ser att man kan få en ny nissan pulsar till ett hyffsat lågt pris.. hur är andrahandsvärdet på dessa? är det någon här som har erfarenheter från nyare nissan modeller?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Pulsar ska vara helt okay men väldigt tråkig att köra och egentligen får du inte bättre ekonomi än att köpa en Golf eftersom den senare har mycket bättre andrahandsvärde.

-------
//Lövet
Man får väl titta på vad de kostar nya med den utrustning man vill ha, golf brukar ju kampanjas med bra paket. Jag vet inte vad föregångaren till Pulsar hette men tittar man på storleken under, Micra/Polo, är det inte så stor skillnad, jag tittade snabbt på 2011:or och där skiljde runt 10.000kr.
jag tänkte främst på lagerbilar .. det ska bara vara en bruksbil det vill säga A till B. Pulsar är C-segmentet storleksmässigt precis som golf

Detta är verkligen ett lågt pris för en så pass stor bil:
Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ja 124' får man ingen ny Golf för, oavsett kampanjer. Dock är det ju inte direkt något kul utförande.
-------
//Lövet
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Föregångaren hette väl Almera? Tycker att inredningen ser ut att härstamma från den Almeran min syster hade för några år sedan. Det var en 2003:a, så inte så bra betyg skulle jag säga.

Men som bruksbil brukar japanarna vara bra slitvargar, dock utan att ge föraren några större leenden på läpparna.

Köp med plånboken och inte hjärtat.

Mvh/ Niclas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.