|
|
|
|---|---|
|
Hej! Idag tog batteriet slut. Ingen stor sak kanske om det inte vore för att vänster passagerardörr plötsligt inte går att öppna. Varken med C-lås, nyckel eller ens inifrån. Jag vill ju tro att det finns ett orsakssamband - alltså inte ett mekaniskt fel... Vad tror ni är problemet? (Hade precis renoverat strålkastarreflektorn och skulle belöna mig själv med champagne då detta hände...) | |
|
Gäller det E39? Känns tyvärr som ett olyckligt sammanträffande, svårt att föreställa mig batteritorsk ska kunna orsaka detta. Borde gå att öppna inifrån, låter som ett mekaniskt fel. |
|
|
Hej! Problemet löst! Det var elektriskt eller snarare något med styrningen av larmet. I samband med batteriproblemet utlöste jag av misstag larmet (Lyfte motorhuven en aning för att ta ut laddningskablarna) I och med detta fick tydligen styrningen av c-låset spelet. Jag kunde slutligen åtgärda det med att sätta mig i kupén. Låsa alla dörrar utom förardörren med larmknappen på nyckeln och sedan låsa upp med densamma. Sedan flög plötslig passagerardörrens knopp upp igen! Därpå började också knappen för c-låset (instrumentbrädans) fungera som den skulle. Slutet gott allting gott. |
|
| Se där ja! Skönt att det löste sig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.