AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.344

buckla på taket

Ba
211
Baldboy
520d Touring E61 -06
Hej. Verkar som nån liten ligistjävel vart på mitt tak och hoppat lite. det är verkligen en stor nersjunken buckla på typ 30-40 cm i diameter plus några mindre, men ändå stora. Dom är inte "vassa" bucklor så att säga utan mer fint runda bucklor. hoppas ni fattar. Går det att fixa utan att riva ner hela jävla innertaket tro?
Visa användare
1.122
åströmarn
325 touring -06 e91
535d touring -05 e61
528 sedan -84 e28
Volvo v70 2.4d -08
Husaberg FE 450 -11
Prova att trycka på innertaket och se om dom sprätter ut är ju en bra början 😉skulle tro det går
Mvh
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Kolla med Dentmaster. Har nyttjat deras tjänster ett par gånger, och resultatet blev kanon.

www.dentmaster.se

/Loefvenhamn
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Hej vad snabb man var då, kollade inte var någonstans du bodde, men någon motsvarande verksamhet torde finnas runt din ort. Lycka till.

/Loefvenhamn
jo
630
jopp
Mazda MX-5 2.0 Sport -16
Hej, jag ser att du bor i Västra Götalands län. Jag har använt P-skadecentrum (ligger på Hisngen i Göteborg) till två olika jobb. Det ena var att trycka ut en mjuk buckla på framskärmen på min E91:a. Resultatet blev att nu finns det inga spår kvar att bucklan. Kolla in www.buckla.se. Lycka till!

Ba
211
Baldboy
520d Touring E61 -06
Tack för tips om verkstäder. Hade hoppats kunna få bukt med det själv. Att trycka på innertaket verkade inte gå bra. känns som det ska gå sönder istället. Jag ser massa på Youtube om sugpropp typ och sånt. Är det nått som faktiskt blir bra?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.