|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| 328-Johan: Hehe....vore det inte liite roligt om det fanns TVÅ st Johan M med var sin M-Coupé i Lund =)Hehe.... | |
|
Tar upp den här tråden igen... Är det någon som känner till antalet tillverkade Z3 M Coupe samt antalet sålda i Sverige? |
|
|
efx: Min bor oxå i Uppsala, silverfärgad med grå / svart inredning. Vad är det för färg på din? Z MMM Coupe |
|
|
hello, How many of each version were produced? ECE S50 (LHD): 2,178 built from 04/98 thru 06/2000 ECE S50 (RHD): 821 built from 08/98 thru 06/2000 NA S52 (LHD): 2,180 built from 07/98 thru 06/2000 ECE S54 (LHD): 281 built from 02/2001 thru 05/2002 ECE S54 (RHD): 168 built from 02/2001 thru 05/2002 NA S54 (LHD): 690 built from 02/2001 thru 05/2002 Gissar på kanske 10 svensksålda och kanske 100-150 import? Less is more? Single piston performance |
|
|
Anders; Ballt, nästan så vi får ta å träffas någon dag! Min är estorilblå. Har aldrig sett din.. tycker jag borde sett den någon gång iaf? Har du lite tid över nu på måndag så kolla in den här tråden; Länk /eFx |
|
|
Doggeli; bara rasar i M Coupéer på BMWBörsen just nu iaf.. :) /eFx |
|
|
eFx: jo jag har sett det. Tråkigt att du inte kunde vara med i Sthlm. // Doggeli Premiär för nya Motorjournalen Måndag 1:a Sep kl.20.00 |
|
|
Japp =/ Det kommer nog fler gånger dock!! /eFx |
|
|
Jag får väl ställa mig till skaran ägare av Z3Mcoupe, en svart 99:a med grå/svart inredning och 18" svindyra fälgar med mycket djup. Fälgar till vinterdäck lär väl bli minst 17" för att bromsarna ska få plats. Personligen tycker jag inte dessa bilar ska köras i saltad/sandad snöslask. Finns det några Mcoupe ägare i norrland där man bara plogar vägen så är det väl kanske ok, men jag antar att det är upp till var och en att bestämma. MH-GTR/Manuel Har du knåpat ihop din bil än? eller var det lättare att plocka isär än att plocka ihop??? blev det något trim?? Är lite sugen på en framspoiler, har du något bra pris? Jag har en lista på alla M couper som tillverkats o i vilka färger, kan försöka plita ner den i morgon. Har dock ingen aning om hur många som finns i sverige, men har väl sätt ett 25-30-tal på internet o i verkligheten. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Då var denna fråga utredd, 32 st M Coupe i Sverige. Då kommer följdfrågan, hur många finns här? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.