|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Manuel: Stämmer, det ser lite konstigt ut med blått/svart mot den vita lacken. Helsvart eller svart/grått hade varit bättre. Lillen: Att svenstigs lånar ut bilar till dig är ett mysterium ;P |
|
|
Manuel: Stämmer, det ser lite konstigt ut med blått/svart mot den vita lacken. Helsvart eller svart/grått hade varit bättre. Lillen: Att svenstigs lånar ut bilar till dig är ett mysterium ;P |
|
|
Hej hej igen säljaren var med i bilen,hon var alldeles tyst ;) Det får bli en sådan det går inte komma undan med att det var en jäkla bil och så är den ju diskret å jag vill vara diskret å då rimmar det ju illa att flänga runt i en grön M coupe me ränder på ;) |
|
|
hehe, jag tvivlar inte :) Ja va bra, då kan du sälja den gröne till mig då! Förmånsvärdet lär väl sjunka kraftigt mot M Coupén! |
|
|
Jag har också en Svart M-coupe som jag kör som vardags bil till och från jobbet... sommar som vinter. En underbar bil! Superkul att köra! // Micke |
|
|
Det är kul att läsa att det finns flera M Coupe fantaster. Vad tror ni om en träff nästa sommar? Om man försöker spika ett datum längre fram i höst. Det skulle inte vara helt fel med lite bankörning, man skulle kunna köra det i samband med ett större evenemang av något slag, eller vad tycker ni? ------------------------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Bomier: Jag tänkte också köra på vintern. Fråga, vilka dimensioner på hjul/däck är godkända? /bln |
|
|
Jag ansluter mig förhoppningsvis till nästa år. Roligast är ju att hyra själva och då är det billigast att hyra Anderstorp. Mantorp är snordyrt. Gelleråsen är lite billigare. Nackdelen med a-torp är ju att man bara hyr hal-bana. Fast det är kul ändå, även om det är halt som såpa på taxibanan (där man svänger för att få halvbana) /Per |
|
| Halv-bana ska det vara, inte hal-bana ;) | |
|
Hej igen Det skulle vara kul med en träff.... gärna med bankörning! BLN: vinter däck 255/35-18 bak och 235/40-18 fram. Jag har kvar däcken och ska nog köra med samma iår. Har kört med samma fälgar i sommar... men blir nog nya 18 tummare till nästa år. Kul med många entusiaster! // Micke |
|
|
Jag instämmer, det skulle vara riktigt roligt med en planerad träff nästa sommar! /eFx |
|
|
Ingen av er Z3 M Coupe ägare som bor i Uppsala-trakten? Har sett en svart och en estorilblå här.. /eFx |
|
|
Min svarta brukar rulla i Sthlm/Uppsala på sommaren... ------------------------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Doggeli, i somras, spelade du minigolf i Uppsala någongång då? =) (knäpp fråga.. jag vet) /eFx |
|
|
Jo det stämmer bra, var nere vid studenternas ett par ggr och lirade. /Doggeli |
|
|
ah vaf_n! nu e finns det tre vad jag vet i Lund... man kanske ska behålla GTn i alla fall.... =( Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Doggeli, kör du (eller körde du) utan skylt fram? Isåfall var vi där samtidigt å spelade. Världen är bra liten.. /eFx |
|
|
Jo det stämmer både med skylten & att världen är liten. Nu sitter iallafall skylten där den ska sitta, farbror blå tyckte att det var bäst så :) ------------------------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Vinterdäck?!! Har hört att men bör köra orginalfälgar för att inte sabba hjulinställningar etc. Eller är detta bara en skröna. Ingen som har några att sälja? |
|
|
jodå, jag har ett par orginal fälgar att sälja, hör av dig till mig! // Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.