AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.945

Antal Z3 M Coupe

Sida 2 av 3
Manuel: Stämmer, det ser lite konstigt ut med blått/svart mot den vita lacken. Helsvart eller svart/grått hade varit bättre.

Lillen: Att svenstigs lånar ut bilar till dig är ett mysterium ;P
Manuel: Stämmer, det ser lite konstigt ut med blått/svart mot den vita lacken. Helsvart eller svart/grått hade varit bättre.

Lillen: Att svenstigs lånar ut bilar till dig är ett mysterium ;P
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Hej hej igen säljaren var med i bilen,hon var alldeles tyst ;)
Det får bli en sådan det går inte komma undan med att det var en jäkla bil och så är den ju diskret å jag vill vara diskret å då rimmar det ju illa att flänga runt i en grön M coupe me ränder på ;)
hehe, jag tvivlar inte :)

Ja va bra, då kan du sälja den gröne till mig då!

Förmånsvärdet lär väl sjunka kraftigt mot M Coupén!
bo
48
bomier
Z3M Coupe-98
Jag har också en Svart M-coupe som jag kör som vardags bil till och från jobbet... sommar som vinter. En underbar bil! Superkul att köra!

// Micke
Det är kul att läsa att det finns flera M Coupe fantaster.

Vad tror ni om en träff nästa sommar? Om man försöker spika ett datum längre fram i höst.
Det skulle inte vara helt fel med lite bankörning, man skulle kunna köra det i samband med ett större evenemang av något slag, eller vad tycker ni?

------------------------------
Länk

Doggeli Londons största MoDoit!
bl
61
bln
Z3 M Coupe -99
Bomier: Jag tänkte också köra på vintern. Fråga, vilka dimensioner på hjul/däck är godkända?

/bln
Jag ansluter mig förhoppningsvis till nästa år.

Roligast är ju att hyra själva och då är det billigast att hyra Anderstorp. Mantorp är snordyrt.

Gelleråsen är lite billigare.

Nackdelen med a-torp är ju att man bara hyr hal-bana. Fast det är kul ändå, även om det är halt som såpa på taxibanan (där man svänger för att få halvbana)

/Per
Halv-bana ska det vara, inte hal-bana ;)
bo
48
bomier
Z3M Coupe-98
Hej igen

Det skulle vara kul med en träff.... gärna med bankörning!

BLN: vinter däck 255/35-18 bak och 235/40-18 fram. Jag har kvar däcken och ska nog köra med samma iår. Har kört med samma fälgar i sommar... men blir nog nya 18 tummare till nästa år.

Kul med många entusiaster!

// Micke
eF
900
eFx
520d Touring -09
Jag instämmer, det skulle vara riktigt roligt med en planerad träff nästa sommar!

/eFx
eF
900
eFx
520d Touring -09
Ingen av er Z3 M Coupe ägare som bor i Uppsala-trakten? Har sett en svart och en estorilblå här..

/eFx
Min svarta brukar rulla i Sthlm/Uppsala på sommaren...

Länk

eF
900
eFx
520d Touring -09
Doggeli, i somras, spelade du minigolf i Uppsala någongång då? =) (knäpp fråga.. jag vet)

/eFx
Jo det stämmer bra, var nere vid studenternas ett par ggr och lirade.

/Doggeli
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
ah vaf_n! nu e finns det tre vad jag vet i Lund... man kanske ska behålla GTn i alla fall.... =(

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
eF
900
eFx
520d Touring -09
Doggeli, kör du (eller körde du) utan skylt fram? Isåfall var vi där samtidigt å spelade. Världen är bra liten..

/eFx
Jo det stämmer både med skylten & att världen är liten. Nu sitter iallafall skylten där den ska sitta, farbror blå tyckte att det var bäst så :)

Länk

Vinterdäck?!!

Har hört att men bör köra orginalfälgar för att inte sabba hjulinställningar etc. Eller är detta bara en skröna. Ingen som har några att sälja?
bo
48
bomier
Z3M Coupe-98
jodå, jag har ett par orginal fälgar att sälja, hör av dig till mig!

// Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.