|
|
|
|---|---|
| vad säger ni om denna de är väl ganska sniken med utrustningen men dock rätt färger och manuell ac kan man väl leva med | |
| Länk | |
|
Har du tänkt behålla den tills värdet är väldigt lite? Eftersom utrustning är vad det är så kommer den inte springa iväg till nästa köpare. Generalisering men ändå; modeller med större motorer är mest av intresse för de med bilintresse. Dessa är därtill gärna intresserade av andra för dem avgörande detaljer såsom m-sport osv.. Hade det varit en 320i med motsvarande utrustning hade det funnits fler "vanliga" köpare. |
|
|
Klokt sagt; Centrallogik. Ja, bara AC borde betyda att den inte ens har Comfortpaket och de tenderar att vara ganska svala på marknaden. Comfort och Advantage är nästan minimum skulle jag säga - speciellt på en så pass motorstark E91:a. Om du dock är osäker på vad den exakt har (annonsen är ju ganska sparsmakad beträffande utrustning) så gissar jag du vet att du kan ringa närmaste BMW-handlare och få ut utrustningslistan från fabrik. Så har du allt svart på vitt. |
|
|
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 464 Skibag Skisack 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 896 Daytime Lights Function Tagfahrlichtschaltung |
|
|
Extrauppgifter från Bytbil I trafik: 2011-02-16 betyder att den är importerad.Ska väl påverka priset neråt. |
|
| Import ja men hur mkt ska de skilja mot en sv-såld egentligen den är ju redan billigast | |
| Redan billigast, dock ej såld. Därtill prissänkt. Den verkar tämligen sval.. | |
| Ja jag brukar inte ha bilar så länge. Dålig utrustning ja men många har den enligt mig osmakliga beige skinn inredningen samt trälister hatar den inredningen. Automat vill ja inte ha heller. Svart skinn med alu är fint. Vad saknas på denna anser ni? | |
|
Jag säger let go, stay away!!!! Länk Alla dagar i veckan;) EB |
|
| En sak gillar jag ej dock och de är inredningen | |
| Kolla milen på den och är den okej tycker jag du ska pruta lite mera och slå till. Den är såpass billig nu så om den saknar lite grejer i utrustningsväg kvittar säkerligen för dom flesta. Det som lockar är motorn samt att den är manuell. | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Håller med Pula, stay away och slipp problem.lägg pengar på ett praktexemplar istället. |
|
Länk hur är det med denna då dock lite samma där att de är lite snålt med utrustning |
|
| Ok kanske lite surt att xenon saknas på 330´n men annars vet jag inte riktigt vad man skulle sakna på den? Vet inte ens om jag skulle bry mig om xenon eller ej på en bil i den prisklassen längre. Det där med att bilarna måste ha "allt" är ju bara en typisk autopowergrej och inget att bry sig om egentligen. | |
| Läst lite hit o dit om felande pumpar+spridare mm på n53 men man tycker väl dem felen redan borde vart på en som gått över 16 | |
|
Riktig tomhylsa tyvärr. Saknar bl.a. grundläggande saker som komfortpaketet förutom xenon. Hur kul är det med en bil som konstant ser ledsen och trött ut utan xenon, och utan bl.a. farthållare och PDC mm? "Allvädersdäck" är heller ingen höjdare. |
|
|
Vad kostar en med "normal" utrustning och samma miltal? Tror du får igen de pengarna när du säljer sedan. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.