|
|
|
|---|---|
|
Har ägnat lite tid på bilen som drog ut lite mer än väntat, spelar roll så länge man trivs o allt fungerar så... Då CCC passerat bäst före datum så tog jag steget att eftermontera CIC, cid, idrive kontroller Uppgraderad till svensk språkversion. Återstår uppgradering av kartor samt ev,ssd. DPF rensad o bilen V-tech optimerad. Nya glödstift i samma veva som vi avlägsnade virvelspjällen. Program: Ediabas Tool32 WINKFP INPA NCS Expert Icom A2 Power backup (Msd 100 amp) CIC med tillbehör inköpt från bildelsbasen. | |
|
Trevlig uppgradering ;) Du verkar ju insatt i det där. Jag har just köpt en 530d - 09i och trodde eftersom den hade cic:n s knappar vid i-drive och att det står bluetooth i utr.listan att den hade bluetoothstreaming men tji fick jag... Den har bt för samtal men inte mediastreaming. Går det att uppdatera på nåt sätt eller är det bara typ dension som gäller ? Ursäkta trådkapningen men har både googlat och sökt här på forumet utan nåt klart svar... Mvh Magnus |
|
|
Stor förändring blev det när allt var på plats. Utrustningslista kan vilseleda en vad som finns i bilen o vad som är förberett, dension är då ett alternativ till det, själva har vi fiscon sen tidigare (ej aktiverad) får se hur vi gör med den. ? Eller gör en sökning på bluetooth retrofit för aktuell bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.