|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Vet inte, ring firman eller maila dom. Länk De beskriver ju även felet på sin sida, de kan felsöka den och eventuellt reparera. Man måste ju ändå pröja eför en annan modul om man ska ha en för att koda om. Persoligen vill jag ändra så lite elektronik som möjligt. Jag lämnade min abs modul på rep när den gick sönder, när jag fick tillbaka den var den bara montera dit den å köra hade aldrig några problem efter det med abs så länge jag ägde bilen, inte allt för sällan blir en rep bättre än originalet. Men själva kodningen verkar inte vara avancerad mer en matchning mot bilen win # och värde så rätt miltal skrivs in från info från andra enhet i bilen. En tråd som beskriver det rätt bra. Länk |
|
|
Då är min fråga . Är det fel på LCM ? har den nån koppling till ABS elhissar och bakluckans öppning att göra ? och vad kostar en sådan reparation ifall jag skickar den ? |
|
| Du har länken ovan. | |
|
fan jag hittar inte den stora säkringen till heater blower motor vart kan den ha tagit vägen ? fläkt och allt sånt där har alltid funkat förr men misstänker att detta kan ha nått med det att göra ? |
|
|
:) hoho vart sitter jag säkring 76 till kupefläkten. hittar inte den bakom handsfacket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.