|
|
|
|---|---|
|
Hej Söker en rostfri höger framdörr till min E32:a och har lagt märke till en sak, de verkar väldigt svåra att hitta! Både i Sverige och när jag kollar tyska, brittiska ebay går det rätt lätt att hitta övriga dörrar i ok skick. Men inte höger fram. Verkar vara samma sak med E34, även om det åtminstone finns ett utbud. Bedömt utifrån de bilar jag själv haft är det också höger framdörr som är värst drabbad av rost. Är det någon som vet eller har någon teori om vad detta beror på? Det är ju inte utan att man blir lite nyfiken :) (Har letat dörr till E32an i 1,5 år nu, aldrig ens sett någon på bildelsbasen och där brukar ju även rostiga dyka upp) | |
|
På E34 är det svårast att hitta vänster framdörr. På bildelsbasen fanns det 3-4st varav hälften var 92-96. På höger sida var det flera sidor. Vill man ha rostfria dörrar får man leta i södra Europa/varma stater i USA eller köpa nytt. Det är i princip kört att hitta rostfria dörrar i norra Europa. Om någon har en vänster fram till E34 helt rostfri årsmodell 92-96 i Sverige köper jag på stört! Stephan |
|
| Du kanske har rätt om förardörren på E34, ser nu att det var betydligt färre sådana på bildelsbasen. Tror jag kollade fel förut. Men att den slits mer kan jag förstå, men varför passagerardörren på E32? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.