|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Första diskussionen jag skapar. Jag har haft en 535d -06 i lite mer än ett år nu. Webaston var trasig när jag köpte den och nu har jag jag bytt ut och den fungerar kanon! Dock så har någon av de tidigare ägarna slarvat bort fjärrkontrollen. Nu har jag köpt en t91 fjärrkontroll som jag förstått ska vara bakåtkompatibel med thermo top c Men för att initiera den med värmaren så ska man dra ut en säkring, vänta 5 sekunder sen sätta tillbaka den och hålla in offknappen på fjärrkontrollen. Frågan är då, Vilken säkring är det man ska dra ut, ska tändningen vara på på bilen? Inte hittat någon tråd som förklarar detta. | |
|
Telestart-sändarinitiering Thermo Top E och C 1. Lägg i batteriet i sändarens batterifack. 2. Ta bort säkringen på 1A (svart) ur värmarens säkringshållare (mottagare för spänningsbrytare). 3. Vänta minst 5 sekunder och sätt sedan dit säkringen igen. 4. Vänta ungefär 2 sekunder, men absolut inte mer än 6 sekunder, och tryck sedan in sändarens OFF-knapp under minst 1 sekund. 5. Initieringen är avslutad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.