|
|
|
|---|---|
|
Hej Har blivit erbjuden en Oxfordgrön 525i exklusive, manuell med panorama taklucka och drag, helskinn som gått 12500 mil i inbyte. Kollade på bilpriser och försäljningspris privat låg i spannet 50´till 58´ Bilen är importerad mars 2005. Vad ska man värdera den till vid inbyte, har trasigt fläktmotstånd och trasig pdc, troligtvis en givare, Tacksam för hjälp. | |
| Jag hade inte betalt mer än max 20k för den. | |
|
Mellan 35-40 verkar rimligt om den för övrigt är fin. Mvh Håkan |
|
|
Ja 20-30k låter rimligt. Men skicket bestämmer priset såklart. Rost rost och åter rost! Hur e det med den biten? Är bilen uttagen -04? Eller årsmodell -04 nu har du iof inte så många veckor kvar på den 12 åriga rostskyddsgarantin kvar om den e utartagen -04 men tidigare ägare kanske har fått några nya dörrar, baklucka, huv på garantin? Finns vinterdäck? Det blir några tusenlappar om du ska köpa till dessa. Min bil Länk //m |
|
|
Glömde... Kolla upp milen nooooga! Med tex bilprovningen, BMW-ispa etc 12000 låter väldigt lite....... Min bil. Länk |
|
| Det är just det jag tänker också det är för lite mil i snitt per år, om någon köper en bil med dragkrok så förutsätter jag att det är någon som använder bilen regelbundet. | |
| Max 20k, 20-30k för en bra famijebil med 12500mil verkar för billigt, håller mer med Håkan om prissättningen. Men ju billigare TS ger desto bättre bytesaffär blir det ju :) | |
|
Milen verkar stämma, nuvarande ägare kör 800 mil om året. Tre ägare enl trspstyrelsen ska läsa faxet på jobbet i morgon. Naturligtvis bra för mig ju billigare den blir men kan tänka mig typ 35 i avdrag på min bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.