|
|
|
|---|---|
| Som sagt, känns som bilen åker på sladd fast den inte gör det, eller som den glider, känns från högersida tror jag, har någon råkat ut för detta problem också? Bilen sladdar ej och glider ej på asfalten eller något sådant, känns som hela chassit bara flyttar sig åt en sida. Uppskattar problem. om ni undrar något så ska jag svara så gott jag kan. | |
|
Troligen en eller flera bussningar i bakvagnen som är utslitna. Skulle tippa på främre bärarmsbussningen i bakvagnen, men det kan vara annan/andra/fler som är dåliga. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tack för svaret johan | |
|
Har du koll på lufttrycket i däcken,frugans touring var hopplös i helgen när jag fick köra den. Gled i sidled helt hejdlöst lite halt var det men inte så farligt. Stannade på macken och det saknades en del luft vet inte hur mycket men nu är det 1,9 bak. Mvh anders |
|
| En gammal kollega hade liknande problem. Bakvagnen kändes väldigt osäker och gled och hade sig, och om ja inte minns helt fel så visade de sig vara just främre bärarmsbussning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.