|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle behöver er hjälp att få ett ungefärligt riktpris för min bil. Det rör sig om en 330i 272hk årsm 09 E90 (sedan) ca 11000 mil Utrustning Manuell M-sport Shadowline Comfortpaket Belysningspaket Comfort access, keyless Alcantara klädsel Navi professional med Hi-fi ljud Logic L7 AUX Aktivt kurvljus Helljusassist Taklucka Dragkrok, infällbar Motorvärmare med tidur Klimatkomfort vindruta p-sensor runtom Besiktigad i oktober 2015 Servad hos aukt verkstad oktober 2015 Nya belägg + skivor runtom oktober 2015 Nya sommardäck våren 2015 Så vad skulle ni gissa på att man kan få för den? | |
| Vad är det för färg? | |
| Färg, Spacegrå metallic | |
|
Ytterst smakfullt utrustad! Hur är skicket? I våras så letade jag en manuell 330i E9X LCI och då hade denna varit perfekt. Fanns knappt några ute så jag tänkte om. Om värdet har jag svårt att uttala mig, men jag gissar på ca 150-180kkr som ett riktmärke? Det högre värdet är om du lyckas attrahera någon som specifikt letar M-sport och manuell. __________ Mvh Grelle |
|
|
Ja den är en riktig skönhet. Handtvättad varje vecka, finns inga repor eller rostfläckar så den är i fint skick :) Men du hittade en snäppet vassare bil ser jag.. M235i, dregel* det är väl ungefär vad jag med skulle tippa på |
|
| instämmer med Grelle... | |
| Har du några bilder? Kollar lite på e90 335 eller 330 med m-sport o fin spec. | |
|
Givetvis finns bilder, här är några :) Länk Länk Länk |
|
| Ser fin ut:) är den sv-såld? | |
| Japp det stämmer :) | |
| Ok har skickat PM till dig | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.