|
|
|
|---|---|
|
Länk! Bara jag som reagerat på att de har Photoshopat bort rosten på denna bil? Riktigt dåligt gjort också, pajsare. Bild 2 är oredigerad. | |
|
Är det en svensk bil sedan ny så borde väl regnr finnas i vägtrafikregistret kan man tycka. Vilket det inte gör. Sen borde väl sargen runt instrumenten vara orange och inte svart. |
|
|
Känns direkt oseriöst att göra photoshopredigering av bilderna! Bilen verkar vara omlackad/renoverad - men det känns som att man snålat in på renoveringen då många delar är slitna/buckliga etc. Man bör nog noga kolla att det är originalturbon, då dessa kostar typ 50-60 tusen om man ens får tag på dem numer! Frågan är hur det ser ut under rostskyddsmassan i underredet? Bilens chassinummer är i alla fall en 2002turbo enligt realoem.com Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Firman Classic Garage prenumererar på anmälningar till ARN. Verkar vara ett riktigt skojarställe. Synd för de har kul bilar i lager. ------- //Lövet |
|
|
Det går att renovera kkk turbon och det blir klart billigare. Synd att någon monterat världshistoriens fulaste eftermarknads skyport på taket, det drar ner värdet en hel del. Jag hade min i 14 år , och det var något av det roligaste på fyra hjul att köra och karosslinjerna är klockrena som på en tegelsten :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.