|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 3-serie Gt F34 Där stereon startar om ibland Någon här som har/haft samma problem ? Stereon dör alltså och startar om ibland när jag spelar mp3 via usb och ibland när jag kör spotify. Har också problemet att albumcovers ej byts vid låtbyte utan samma cover är på displayen hela tiden .. Någon som har någon lösning ? // L | |
|
Att det är samma cover hela tiden, det problemet har nog alla med spotify tror jag. Det fungerar om man kör via USB sladden dock. Men sjukt tråkigt att det inte fungerar som det ska. Har pågått rätt länge nu, så borde dom fixat vid det här laget! |
|
|
larlar - får du också "NO SIGNAL" på displayen när den tystnar och startar om? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Hej nej det bara tystnar och rebootar . Problemet med albumcovers har jag även om jag kör via sladd😒 |
|
|
Hm. Då har vi olika fel. Jag hade ett liknande där stereon plötsligt tystnade, iDrive startade om och sedan funkade allt som tidigare. Efter en mjukvaruuppgradering i fjor så har det (peppar, peppar) funkat bra efter det. Hr du kollat med en ÅF om det kan lösas med en ny patch? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Har kollat med dem men måste lämna in bilen ett par dagar för att de ska kunna se vad som är fel. Jobbigt att det är 10 mil enkel till verkstaden bara .... / L |
|
|
Apple Music kör jag nu istället för Spotify och det fungerar mycket bättre !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.