|
|
|
|---|---|
| Tjenare! Tror jag blir tokig, nån som är en stjärna på e46 radios? Har en -00 med business cd, har sett att man kan köpa en sladd som ersätter cd-växlare (tror jag) och eftersom den skulle passa så köpte jag den. Såg senare att den radion skiljde sig på det sättet att där hans "mode" knapp sitter, så har jag en "cd" knapp, passar det ändå eller lär jag byta stereo? Vill gärna ha aux utan att behöva köpa en sån där boxjävel för 3000 spänn, köper hellre än originalradio för dom pengarna isåfall. Eller om nån har en annan lösning, tack på förhand. | |
| Köp en radiosändare, måste vara absolut snabbaste lösningen. Kostar runt 100kr | |
| Nja har det, pissigt ljud och är bara ivägen. Gillar inte att ha 12v uttaget upptaget hela tiden. Isåfall skulle man bygga in en i handskfacket | |
| Och är det nån som vet om kabelanslutningarna ser likadana ut på min som på dom som har "mode" | |
|
Jag satte in ett iPod gränssnitt. Sedan fungerade iPoden som en CD-växlare. Gjorde dock inte jobbet själv. Det gjordes på BMW. Kommer inte ihåg vad det kostade. Fungerade suveränt. iPoden fick ju sin ström via kontakten. |
|
|
Jag hade en Dension Gateway i en -01 för många år sedan, vet inte om det är denna du syftar på som "sladd". Precis som charmas säger var den ett iPod-gränssnitt och det fungerade helt ok. Nuförtiden är ju iPodens glansår förbi och hurvida det var aux-in via 3,5mm på den eller ej kommer jag inte ihåg. |
|
| Precis en sån "boxjävel" jag vill undvika, dom är så satans dyra och en sån sak ska man väl inte snåla på heller antar jag. Tror det blir billigare i slutändan att köpa en business cd med "mode" knappen. För på dom kan man köpa en sladd för 30 spänn och skicka in i bak så har man aux. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.