|
|
|
|---|---|
| Hej ! Som rubriken lyder så är min dragkrok i utfällt läge efter körning med släp . Nu när jag ska fälla in kroken lyser lampan bara grönt och inget händer ? Kan det beror på att jag började trycka på knappen innan jag tog bort adaptern som jag naturligtvis glömde ? Tack för svar . Mvh | |
|
Testa att trycka igen och igen...går det ej åk till BMW o låt dom initiera styrningen till den. Du kan även testa att nolla genom ur koppling av batteri I sämsta fall får BMW uppdatera mjukvaran till styrdon som styr kroken. Det är gjort på min. Gick ej att fälla in plötsligt.nu är den OK igen. |
|
| Har också glömt adapern på och försökt att fälla in, men det funkar normalt sett så fort man avlägsnat den. Testa att hålla in knappen i 5-6 sek, tror det blir någon form av enkel återställning. Annars åk till BMW och be dom nolla den. | |
|
Det kan vara så att det lilla plastdrevet har gått sönder ..... Det kommer inte hända någonting . |
|
| Det lilla plastdrevet verkar inte gå sönder i nyare versioner av dragkrok verkar det som. Dock andra problem istället. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.