|
|
|
|---|---|
|
kabeldragning motorrum till grill ? Undrar hur man kommer igenom till extraljusen. Hur öppnar man det där automatiska spjället ? Och hur enklast sitta kabeln som styr helljussignal till mitt extra relä för styrning ? | |
|
Ist. för att kapa en sladd nere vid lyset, måste det väl vara bättre å gå in på relät direkt på 85 och 86, för helljuset. Det dåliga är att i instruktionsboken finns inte ens relä med att söka på i indexet. Sjukt dåligt BMW. |
|
|
Du har inget ljusrelä på din bil. Det sitter en ljusmodul som styr allt. Signalen får tas från helljuskabeln. |
|
|
Fixat. Det lyser iaf. 3 st 40 W = 120 W med 6000K. Inte som lovat. Mkt bättre drag på videon. Första gången i livet jag föll å blev lurad av reklamen =( Men 1995:- för 3 LED lysen med vardera 4 dioder i, ändå ok pris. Fick ju en bättre nummerplåtshållare nu iaf. |
|
| Hur löste du det med kabeldragningen? | |
|
Från motorrummet drog jag först vid höger sida av mittbalken, sen ned till undre spjäll/luftintag. Knipsade där ett hål. Snyggare faktiskt å dra ut kablarna där än i mittgrillen där dom syns. Sen slippa ta hål i det automatiska justerande spjället. Vet fortfarande inte hur man får upp det. går det toggla på nått sett ? Inte ens på het sommardag så har jag sett det gå upp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.