|
|
|
|---|---|
| Hejsan! Nydligen införskaffat mig min andra bmw! Som sagt så undrar jag om det är någon slags anti spin på dessa? Försökte göra en sladd i 1ans med kopplings ryck och fullt ratt utslag men hände inte direkt så myckey och det kändes som det var någon slags anti spin eller liknande i. Har någon en aning hur man får bort det? Mvh kevin | |
|
Tror inte att antisladd fanns att få till E36:orna. Antispinn kanske fanns som tillval, men då har du en knapp på instrumentpanelen för manuell urkoppling. Annars kan det vara så att 318 inte är världens mest motorstarka bil...och då den saknar diffspärr, lär du bara få spinn på ena hjulet vid den typen av manöver. Vilket väglag var det? Hur breda däck har du och vilken typ är det? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej johan, jag har ju en 320 o det släpper utav bara fan. Och då äre en knapp. Men det kändes som den hackade fram som det var bogt som tog emot typ. Däck dimensonen vet jag ej. Hittar ej någon knapp heller på min 318. Satt o letade runt länge. Finns ingen mekanisk eller så? Annars är det ju bara o vänta till vintern för att få reda på om de finns antisladd. |
|
|
Kändes som bromsen la i automatiskt i storsett |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.