|
|
|
|---|---|
|
Så jag hämtar min BMW imorgon hos handlaren, med stora skärmen och navigatorn. Samt connected drive, BMW apps, Bluetooth professional och massor annat. Och jag har tittat lite på det här med att se på film i bilen. Vad jag förstår så fungerar det bara när bilen står still om man inte låser upp funktionen med tex DVDinMotion lr liknande. SJÄLVKLART har jag inte tänkt se på film själv när jag kör, men det skulle ändå vara smidigt att ha funktionen för resterande passagerare. Att stoppa i en DVD o liknande är ju inga problem, men när man ska se en video fil från en iPhone, så undrar jag lite hur man gör. Vad exakt behöver jag för att detta ska vara möjligt på en iPhone 6? Snap-In adaptrarna som finns för iPhone 6, eller iPhone med lightning universal, fungerar det verkligen att skicka video med dom? Fungerar det att skicka video med den vanliga iPhone USB kabeln, som är till lightning? Fungerar det med BMW's egna Lightning kabel? För om jag inte minns helt fel så var det något med det här med att skicka video signaler via lightning precis när det kom, men det kanske är annorlunda idag? Så... Vad behöver jag, och vad funkar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.