|
|
|
|---|---|
|
Hej kära vänner! Min kompis är intresserad av denna bil Länk Tänkte kolla om någon här har nå info på den man borde veta? /Mvh J | |
|
Man kan ju kika lite på Länk och Länk samt Länk samt i Transportstyrelsens app "Mina fordon". Verkar bilen intressant så besök närmaste bmwhandlare och be/köp ett INPA-utdrag där visas allt som är gjort på garantifronten på bilen och man kan se rimlig km. Den har haft 9 ägare vilket kan tyckas mycket. Aldrig fel att lägga en tusenlapp på att låta en bra fristående verkstad alt BMW-verkstad på att gå igenom allt så inget oförutsett inträffar och om den har några fel kan en verkstadsoffert vara bra prusargument. Mvh Asken |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Bor i Uppsala. Kan kolla på bilen på plats om du vill |
| Den vart riktigt snygg, tycker priset är bra med | |
| Jörgen det hade varit toppen, ska snacka med polaren lite så återkommer jag | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Kan kolla på måndag, PM telefonnummer isåfall så jag vet vem jag ska ringa när jag är där :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.