|
|
|
|---|---|
|
Tja.. läste att man kunde byta språk på felmeddelandena i färddatorn.. men jag lyckas inte... i beskrivningen på denna sida så står det att man ska citat "Slå på radioläge och håll check-control knappen inne" Men vad är radio läge?? E jag dum eller? /Jimmy | |
|
Vrid nyckeln ett steg. Nästa steg är tändningen på. Nästa steg startar (förhoppningsvis) motorn.... Radioläge..... håll check-controlknappen intryckt ett tag. I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die ! |
|
| Skulle just posta samma fråga men insåg att jag vridit nyckeln förbi radioläget och att den var i läge 2, dvs tändningsläge. ut och göra ett försök igen då.. :-P | |
|
Funkade finfint om man följde instruktionerna :) Trist bara att hastighet visas i MHP när man har Engelska som spräk...aldrig får man vara nöjd. ;) |
|
| MPH ska det vara förståss... | |
|
Tips km/h går att ställa på färddatorn. Mvh Matteh2 |
|
| Tackar, noterade det efter en stunds fundering :) | |
Ras.mus |
Har ofta funderat på om det inte går att få bort texten Uhr som står efter klockslaget... Det är ju inte så tufft att ha allt på engelska och sen klockan på tyska! |
| På min står det inte Uhr men å andra sidan står det ju det på knapparna eftersom det är en import. Får väl ta fram dymon ;) | |
|
Alla inställningar går att ändra på färdatorn genom knappen kmh. Välj huvudfunktion ex. Temp och tryck sedan kmh och därefter S/R. Mvh |
|
| matteh2, har bara haft bilen i en vecka nu så jag har inte hunnit läsa alla instruktioner. Tack för tipset! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.