|
|
|
|---|---|
|
Har en Bmw e46 coupe -00a Var tvungen att demontera kromlisten på förarsidans bakre sidoruta, alltså kromlisten som går längst ned vid fönstret och är en gummitätning mellan kaross och rutan. Bmw vill ha nästan 1000 kr för den!! Höll på att smälla av och trodde den skulle kosta 199 kr typ. 50 cm krom och lite gummi för 1000 spänn! Skroten hade ingenting och finns inte att söka på bildelsbasen. Kan tänka mig svårt att sälja den beg då när jag försökte få bort den så satt den med starktklim, gick sönder gummit bakom och listen böjdes så jag slet loss den med skruvmejsel och polygrip. Vet någon vad denna del heter? kan man beställa från tyskland eller utlandet billigt? Har lagat en fet karossskada och är nu klar och behöver ny list :-) | |
|
Det är denna list fast schemiddman har bara till limosine modellen, hur otur kan man ha. Länk |
|
|
Schmiedmann kan ta in alla originaldelar, dock med lång leveranstid... Här har du den för 879:- Billigare blir nog svårt att hitta, då det troligen inte finns som piratdel. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.