|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, ganska nybliven ägare av denna bil. Säljaren sa att radion lever sitt eget liv, men hittills har den inte kommit igång för mig. Har som sagt ingen bild på displayen, vet inte om de hänger ihop men jag har inte någon klocka i färddatorn heller. Kollat kablarna och allt sitter i, alla säkringar hela. någon med någon idé? vore tacksam =) /vh Tobbe | |
| När jag köpte min kärra fick jag med en ny mid, för den jag hade i då hade pixelfel. Stoppade in den nya och ljudet gick i 1sekund sen tvärdog den, i med den gamla med pixelfel och funkar utan problem. Jag läste lite och såg att det lär ev kodas in den nya stereon. Kan ha läst fel jag med men något du kan kolla om det stämmer. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Displayen är ju enbart en "manöverdisplay", radiodelen ligger i CD enheten över där antennen är ansluten. Kolla artikelnumret på displayens baksida (lossa med en insexskruv bakom volymratten) och sök en ny på ebay tex. Ska inte behöva kodas in men bör vara rätt version med samma artikelnummer. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Men borde jag inte ha en klocka på displayen även om radioenheten är paj? Hänger den klockan ihop me den på färddatorn? För där visas inte heller någon klocka. /vh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.