|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Spånat lite på om jag skulle gjort lite kul med min E39. Hur köper jag ett ESS-kompressorkit på billigaste möjliga vis? Jag har letat efter begagnat, men det verkar inte finnas någon marknad där. Är det känsligt, tar jag det gärna via PM. | |
|
letar du kopior eller? :-) Beggat brukar dyka upp lite då & då. kolla även på m5board finns några "kloner" som inte är ESS, RMS, VF mfl. - sen kanske AA/Alutech varianter finns kvar - sett beggade kit, (dubbla C30-84) billigaste är nog Rotrex baserade med en enkel C38-94 finns hos flera Å.F - och är en helt okej produkt för o-öppnad motor - och basic effekt-uppgradering. om nytt ESS så åtmiståne förr i tiden så kunde man göra vettigt pris (undvika moms) om man tog över bilen till ESS. jag tror inte jag har nått extra ligger längre tyvärr - förutom ett lager plenumplattor i aluminium (ersätter gummipackingarna under plenumlådan) |
|
| 540is har du fortfarande kvar plenumplattorna? är dom till salu isåfall? | |
| Yes har några set kvar :-) | |
| Jag tror jag har ett fäste/spännare för Vortech 7YSi nånstans också.. dock ingen remskiva - men har CAD ritningen nånstans... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.