|
|
|
|---|---|
|
Bilen gick dåligt med LMM kontakten i. Drog ur kontakten då gick den ganska bra. Lämnade in bilen på BMW. Dom konstaterade kamkedjan sträckt. Själv bytte jag LMM och bilrepaaratören bytte spännande och kedja mm. Bilen går forfarande bara bra när man drar ur kontakten till LMM. Någon som har varit med om samma problem? Får fel kod på någonting med temperaturen!!! Kan någon ha en aning om vad jag ska prova nu? Tacksam för svar /Tompapappa | |
|
Vad är det för fabrikat på LMM? Ny eller begagnad? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Den är ny men får kolla fabrikat när jag kommer hem . Ska kanske prova sätta dit den gamla igen. Är det känsligt om det inte är samma fabrikat? /Tompapappa |
|
|
LMM bör man endast köpa BMW original eller av högsta OEM-kvalitet som t ex. Bosch eller VDO-Siemens. Allt annat är ett lotteri med många nitlotter - det finns många trådar här på forumet där man bytt till en ny "pirat-LMM" och fått motorn att gå lika dåligt eller t om sämre än med den gamla trasiga original. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.