|
|
|
|---|---|
| Tjena. Har bmw m3 originalfälgarna på min bmw 330, det sitter nu på 225 fram samt 235 bak. Då bakfälgen är lite större. Ska köpa vinterdäck nu och tänkte om man kan ha 225 i bak också eller går det inte? Fanns bara dom däcken jag ville ha i storlek 225. | |
|
Hej, Det fungerar. Fick göra en liknande kompromiss själv när jag köpte fälgar till befintliga däck. /Lennart |
|
| Ok fan va bra för polarn snacka om blir kanske svårt fylla däcken med luft osv.. Men e ju bara 1cm. Sen har den fälgen sådan jäkla kant spelar det någon roll? Svårare med det? | |
| Hur bred är fälgen? | |
| M3 original på e46. Så fan ingen aning. | |
| Dom där 5 ekrade med feta mellanrum. | |
| Dom heter styling 68 tum 7,5 fram och 8,5 bak tror jag det e. Kommer det funka med 225 bak då? | |
|
Länk ? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Jag har kört med 225/45 fram på BBS Challenge i dimensionen 8,5x17 och det fungerade. Inte helt optimalt om man vill att däcket ska skydda fälgen mot trottoarkanter, men det fungerar. | |
| Inte dom du linka. Men linknande. Ok men då kör jag på det skiter fullständigt i fälgen ändå frugan som kör haha | |
|
225/45 funkar bra på 8,5" själv kör med styling 68 225/45 dubbat runtom. Sen är styling 68 till m3 e46 7,5" runtom inte 7,5" och 8,5" som till vanliga e46:orna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.